رئیس پلیس راهور کرمان:

برای شورای ترافیک یا راهنمایی و رانندگی درخواست محدودیت سرعت ارسال کنید

سرهنگ پاک ایزدی در خصوص نبود سرعت گیر مقابل یکی از مدارس کرمان گفت: اولیای مدرسه باید برای شورای ترافیک یا راهنمایی و رانندگی شهرستان درخواست محدودیت سرعت ارسال کنند.

سرهنگ امین پاک ایزدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مرکز استان کرمان در پاسخ به پیگیری شهروندخبرنگار ما درباره سرعت بالای خودرو‌ها دراطراف مدرسه شهدای ۳۷ کرمان گفت: در خصوص ایجاد سرعت گیر یا تابلو محدودیت سرعت در محدوده مدرسه ذکرشده هیچ درخواستی به ما نرسیده لست.

وی افزود: درهمه جای جهان با نصب تابلو‌های محدودیت سرعت، کاهش سرعت اتفاق می‌افتد؛ اما درکشور ما به دلیل کم توجهی برخی رانندگان به تابلوها، از سرعت گیر استفاده می‌شود.

سرهنگ پاک ایزدی تصریح کرد: در زمان گذشته اغلب مدارس در کوچه واقع شده بود و نگرانی برای برخورد دانش آموزان با خودرو‌ها وجود نداشت؛ اما متاسفانه امروز مدارس اغلب در خیابان‌های پرتردد ساخته شده است و تولید سفر و در نتیجه ترافیک‌های بالا را ایجاد می کند.


بیشتر بخوانیم:

رئیس پلیس راهور کرمان اظهار کرد: اولیای مدرسه یا اهالی محل باید در خصوص لزوم وجود سرعت گیر مقابل مدرسه مذکور، درخواستی به شورای ترافیک شهرداری یا پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان کرمان ارسال کنند تا بررسی شود.

وی تاکیدکرد: مدارس زیادی در شهرستان و استان داریم و راهنمایی و رانندگی نمی‌تواند مشکلات ترافیکی تک تک مدارس را رصد کند و نیاز به کمک مردم و شهرداری‌ها برای حل مشکلات این چنینی داریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار