یادواره خانگی شهید حادثه تروریستی کرمان در یزدان آباد

یادواره خانگی در منزل خانواده شهید محمدعلی مرادی از شهدای حادثه تروریستی کرمان در یزدان آباد برگزار شد‌.

به مناسبت میلادامام حسن مجتبی (ع) با همکاری بخشداری یزدان آباد و حوزه مقاومت امام حسن مجتبی (ع) یزدان آباد، اولین یادواره خانگی ۱۴۰۳ در منزل خانواده شهید محمدعلی مرادی از شهدای حادثه تروریستی کرمان در یزدان آباد برگزار شد‌.

اکبر ایزدی، بخشدار یزدان آباد ضمن تبریک عید نوروز و بهار قرآن به خانواده شهید گفت: بسیار خوشحال هستم که خداوند این توفیق را به من عنایت کرد تا امروز لحظاتی در خدمت شما خانواده‌ شهید باشم.

وی افزود: عظمت، استقلال و سرفرازی ایران اسلامی عزیز ما مرهون خون عزیز شهدای این مرز و بوم است، آن هایی که جان خود را تقدیم این انقلاب و نظام و کشور کرده اند.

ایزدی تصریح کرد: شهیدان زنده هستند، عزیزانی که سختی‌ها را با صبرشان تحمل می‌کنند و برای ما درس صبر، مقاومت و ایستادگی هستند.

وی ضمن آرزوی سلامت و سعادت برای خانواده شهید مرادی گفت: توفیق حاصل شد که تک فرزند شما در راهی که هدفش؛ یعنی اسلام و شهید عزیز سردار دل ها بوده است، شهید شود.

سروان پاسدار سعیدی، فرمانده حوزه بسبج امام حسن مجتبی(ع) ضمن تبریک عید نوروز، ماه مبارک رمضان و تولد امام حسن مجتبی(ع) گفت: خانواده‌های ایثارگران و شهدا، سرمایه بزرگ اجتماعی ما هستند.

وی افزود: وقتی به محضر خانواده شهدا می‌روم و مدتی با آن ها صحبت می‌کنم از آن ها روحیه می‌گیرم.

سروان سعیدی با اشاره به اینکه شهید مرادی، زائر حاج قاسم بود که دشمن از زائرانش هم ترسید، بیان داست: به گفته مادر شهید مرادی، وی آرزویش شهید شدن و مثل سردار دل ها جنگیدن در راه اسلام بود. 

در پایان میهمانان سرخوان امام حسن مجتبی (ع) روزه خود را در منزل شهید مرادی افطار کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار