
باشگاه خبرنگاران جوان - به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در ابتدای این نشست محمود خسروی وفا، رئیس کمیته ملی المپیک ضمن تاکید بر پیگیری امور مرتبط با آماده سازی کاروان با توجه به تعطیلیهای پیش رو، از کلیه اعضا کادر سرپرستی درخواست کرد چک لیست فعالیتهای هر بخش با ذکر جزییات دراختیار سرپرست کاروان قرار گیرد و تلاش شود با استفاده از تجربیات گذشته بهترین عملکرد را در کاروان داشته باشیم.
در ادامه دکتر مهدی علی نژاد دبیرکل کمیته ملی المپیک، ضمن بررسی و پیگیری مصوبات نشست اول کادر سرپرستی، خواستار ارائه گزارش فعالیتهای صورت گرفته در هر بخش شد که طی آن واحدهای مختلف فعالیتهای خودرا گزارش کردند.
دبیرکل کمیته ملی المپیک با اشاره به رشتههای بازیهای آسیایی جوانان بحرین و تاکید بر کیفی بودن کاروان ایران در این دوره از بازیها از مدیر مرکز و سرپرست کاروان خواست تا شخصا نامههای ارسالی برای فدراسیونهای کاندید اعزام را پیگیری نمایند تا در پایان فروردین ماه لیست نهایی رشتههای اعزامی مشخص شود.
علیرضا پاکدل سرپرست کاروان اعزامی نیز ضمن ارائه چارت پیشنهادی کادر سرپرستی اظهار داشت: با توجه به پیش بینی اعزام کاروانی پر تعداد میبایست کادری چابک و با تجربه را راهی بازیها کنیم که در این خصوص بررسیهای لازم صورت گرفته و بزودی با هماهنگی رئیس و دبیر کل موضوع را نهایی خواهیم کرد.
وی ادامه داد: با ستاد برگزاری بازیها در ارتباطیم و به محض دریافت آخرین اطلاعات برنامه ریزیهای و اقدامات لازم را انجام میدهیم که در این زمینه برپایی نشستهای حضوری با فدراسیونها در اولویت فعالیتها قرار دارد.
درادامه این نشست واحد تشریفات در خوص خصوط پروازی، ایرلاینهای موجود و هزینههای تقریبی، واحد پشتیبانی از روند پیگیری تهیه البسه و سایر اقلام مورد نیاز کاروان، واحدروابط عمومی در خصوص مذاکرات و اقدامات صورت گرفته برای طراحی لباس ملی ورزش ایران با انجمنهای متخصص طراحی لباس و پارچه، واحد بین الملل در خصوص زمان ثبت نام کاروان و شرایط اعلام شده از سوی میزبان، واحد مالی در خصوص برآورد هزینههای کاروان و اشل پرداختیها، واحد مرکز نظارت در خصوص گزارشهای تهیه شده از ارزیابی رشتههای ورزشی بازیها و .. توضیحاتی ارائه نمودند.
در پایان مقرر شد نشست بعدی کادر سرپرستی بعد از تعطیلات نوروز برگزار شود.
گفتنی است در این نشست در کنار رئیس، دبیرکل وسرپرست کاروان، مشاورین، خزانه دار، مسئولین بخشهای بین الملل، تشریفات، روابط عمومی، پشتیبانی، مالی، IT، امنیت، فرهنگی و CRM نیز حضور داشتند.