مهدی دهقان مدیر مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان آبفای استان یزد در بازدید مدیر دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان استان کرمانشاه از مرکز CRM این شرکت گفت: ارتباط بین مراکز ۱۲۲ استانها به منظور آشنایی بیشتر با توانمندیهای نرم افزار CRM، انتقال تجربیات و تسریع در راه اندازی و استقرار این نرم افزار میتواند موجب و زمینهساز ارائه خدمات بهتر به شهروندان شود.
وی ادامه داد: این مرکز خدمات فروش و پس از فروش را بصورت هوشمند از طریق ivr و همچنین ثبت درخواستهای فروش و پس از فروش از طریق ارتباط تلفنی با کارشناسان این مرکز بصورت شبانه روزی و در تمامی ایام ارائه میدهد.