مدیر مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان آبفای استان یزد گفت: ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای مراکز ۱۲۲، زمینه‌ساز ارائه خدمات بهتر به شهروندان است.

مهدی دهقان مدیر مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان آبفای استان یزد در بازدید مدیر دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان استان کرمانشاه از مرکز CRM این شرکت گفت: ارتباط بین مراکز ۱۲۲ استان‌ها به منظور آشنایی بیشتر با توانمندی‌های نرم افزار CRM، انتقال تجربیات و تسریع در راه اندازی و استقرار این نرم افزار می‌تواند موجب و زمینه‌ساز ارائه خدمات بهتر به شهروندان شود.

وی ادامه داد: این مرکز خدمات فروش و پس از فروش را بصورت هوشمند از طریق ivr و همچنین ثبت درخواست‌های فروش و پس از فروش از طریق ارتباط تلفنی با کارشناسان این مرکز بصورت شبانه روزی و در تمامی ایام ارائه می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.