معاون استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: بانک‌های عامل نسبت به تسریع در روند پرداخت تسهیلات برای بازسازی مناطق زلزله‌زده کوهرنگ اقدام کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، الله‌کرم نصیری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست شورای هماهنگی بانک‌های استان اظهار داشت: ستاد بازسازی مناطق زلزله‌زده بخش‌های بازفت، صمصامی و مرکزی شهرستان کوهرنگ فعال‌تر شود.

 او اضافه کرد: با توجه به نزدیک بودن سفر رییس‌جمهوری و هیات دولت به استان، خدمات‌رسانی به موقع به زلزله‌زدگان کوهرنگ در دستور کار باشد.

نصیری افزود: بانک‌های عامل مشخص شده برای خدمات‌رسانی به زلزله‌زدگان کوهرنگ مانند صادرات، ملت، تجارت و سپه در این شهرستان مستقر شوند و نسبت به تسریع در روند پرداخت تسهیلات اقدام کنند.

نصیری اجرای مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری را ضروری اعلام و اضافه کرد: بانک‌های عامل استان اجرای این مصوبات را تسهیل و زمینه رونق تولید در استان را فراهم کنند.

او یادآور شد: در سفر رییس‌جمهوری و هیات دولت، آخرین وضعیت طرح‌های تولیدی تملیک شده از سوی بانک‌های عامل در چهارمحال و بختیاری بررسی می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: بانک‌های عامل نسبت به بروزرسانی و ارزیابی دوباره وثیقه‌های بانکی اقدام و از سرمایه‌گذاران واقعی حمایت کنند.

نصیری بانک‌های عامل را خط مقدم جبهه تولید دانست و گفت: مشکلات موجود در حوزه سرمایه‌گذاری شناسایی و راهکار‌های قانونی رفع آن ارائه شود.


بیشتر بخوانید


نصیری تاکید کرد: دبیرخانه شورای هماهنگی بانک‌های چهارمحال و بختیاری اطلاعات مرتبط با منابع و مصارف بانک‌های استان را در اختیار اعضا قرار دهد.

او افزود: تمامی مسئولان چهارمحال و بختیاری موظفند برای توسعه همه‌جانبه استان در بخش‌های مختلف تلاش و از ایجاد مشکل در روند سرمایه‌گذاری جلوگیری کنند.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۳ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
شهرستان کوهرنگ با توجه به نزدیکی و هم جواری با سه استان لرستان و خوزستان و مرکز کشور و سواحل و بنادر جنوب و نزدیکی به منابع انرژی و جمعیتی و داشتن منابع آب فراوان و سرچشمه سه رود مهم کارون و زاینده رود و دز و با توجه به طرح آمایش سرزمین میتواند صاحب و دارای شهرکهای بزرگ تولید و صنعتی و انواع و اقسام کارخانجات ریز و درشت و سرازیر شدن سرمایه گزاری ها به سمت این شهرستان شوند.
در زمینه ذخیره سازی و انبار و سردخانه و سیلو و کشتارگاه ،کارخانجات تولید ماشین آلات راهسازی و معدنی و حفاری و تونل ،کارخانجات لوازم خانگی و الکترونیک ،کارخانجات تولید تراکتور و کمباین و یا خودروسازی،داروسازی ها و کشت و صنعت ها و مواد غذایی میتواند ظرفیت و استعداد داشته باشد و از لحاظ پدافند غیرعامل هم همانند سدی بلند و استوار و محکم و چون رشته کوههای بلند و سترگ و سر به فلک کشیده اش ،در بی نیازی استان و کشور عزیزمان شود.
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری فرزند زاگرس مرکزی
۱۹:۲۴ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
با توجه به همسایگی شهرستان کوهرنگ با سه استان لرستان و خوزستان و اصفهان و سرچشمه سه رود مهم کارون و زاینده رود و دز بودن و همجواری به منابع بزرگ انرژی ،این شهرستان شایسته داشتن قطب‌های بزرگ صنعتی و تولیدی در کشور و همچنین این شهرستان میتواند میزبان صنایع بزرگ ملی در آینده باشد.
Iran (Islamic Republic of)
عبدالهی
۱۹:۱۱ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
با توجه به دارا بودن و نزدیکی استان چهارمحال و بختیاری به نیروگاه‌های بزرگ برق آبی کشور همچون کارون چهار و کارون سه و گتوند و همچنین دارای بودن و نزدیکی به منابع آبی فراوان و سرچشمه رودهای مهم کشوری همچون کارون و دز و زاینده رود و نیز دارا بودن و نزدیک بودن به منابع نفت و گاز و برق و آب و نزدیکی به بنادر جنوب و صادراتی ،آیا وقت آن نرسیده که این استان از ظرفیتهای عظیم و بزرگ و گسترده خود در تولید انبوه و مرکز بزرگ صادراتی ،بهره گیرد و همه مردم و مسولان و مدیران و سرمایه گذاران استان ،برای این هدف تلاش کنند.
Iran (Islamic Republic of)
Bakhtiyari
۱۹:۰۳ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
این استان با توجه به نزدیکی به مرکز کشور و سواحل و بنادر جنوب و همچنین به نحوی قرار گرفتن در کریدور شمال جنوب و جنوب ،مرکز و با وجود و دارا بودن و یا نزدیکی به منابع انرژی و آبی میتواند به یک استان تولیدی و صنعتی تبدیل شود.
همچنین این استان یکی از بهترین و موفقترین استانها در طرح آمایش سرزمین میتواند باشد و از نظر پدافند غیر عامل هم میتواند از برترین استانهای ایران کشور عزیزمان، شود .
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری فرزند زاگرس مرکزی
۱۸:۵۶ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
چهارمحال و بختیاری با طرح آمایش سرزمینی و پدافند غیر عامل و وجود سر چشمه سه رود مهم ایران همچون کارون و زاینده رود و دز و خرسان، مساعد انواع و اقسام سرمایه گذاری ها و تولیدیها و کارخانجات ریز و درشت است .
مسولان و مدیران استان به فکر آوردن و جانمایی طرحهای بزرگ ملی هم در این استان باشند.
آخرین اخبار