استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: شهرک سلامت و گردشگری در شهرکرد باید راه‌اندازی شود؛ چرا که با راه‌اندازی این شهرک‌ها یک برند برای مرکز استان ایجاد می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه شهرداری باید ساماندهی ورودی‌های شهر را در دستور کار قرار دهد، اظهارداشت: در راستای تحقق اهداف و برنامه‌ها باید مجموعه مدیریت شهری طبق برنامه حرکت کند و در این برنامه تمامی موارد از جمله حمل و نقل، ترافیک، مبلمان شهری، توسعه فضای سبز و... در آن پیش‌بینی شود و مبلمان شهری شهرکرد باید به‌گونه‌ای باشد که همچون نگین بدرخشد.

او افزود: برای توسعه استان و شهر باید از مسائل حاشیه‌ای پرهیز و از ظرفیت صاحب‌نظران، دانشگاهیان و نخبگان برای رفع مشکلات بهره‌گیری شود.


بیشتر بخوانید


حیدری با اشاره به اینکه فاصله بین مردم و مسئولان باید کم شود، اضافه کرد: مردم با هزار امید مسئولان را انتخاب کردند بنابراین نباید برای منافع شخصی کار و در برخورد با فساد رحم نمایند.

او اظهار داشت: تحقق بودجه شهرداری مطلوب نیست بنابراین در راستای تحقق بودجه باید شهردار، هر سه ماه یک‌بار گزارش روند تحقق بودجه را پیگیری کند و در راستای پیگیری پروژه‌ها می‌طلبد سامانه رصد پیشرفت فیزیکی در شهرداری راه‌اندازی شود.

حیدری با اشاره به اینکه شهرک سلامت و گردشگری در شهرکرد باید راه‌اندازی شود، تصریح کرد: نامگذاری این شهرک‌ها بسیار حائز اهمیت است چراکه با راه‌اندازی این شهرک‌ها یک برند برای مرکز استان ایجاد می‌شود.

او ارتباط شهرداری با مردم را بسیار مهم و ضروری دانست و گفت: تغییر در رویکرد‌ها و مزه تلاش مدیران جهادی را مردم باید بچشند که یکی از راهکار‌های آن، آموزش کارکنان در نحوه برخورد با ارباب رجوع است چرا که شهرداری یکی از مکان‌هایی است که مردم با آن ارتباط زیادی دارند.

حیدری بیان کرد: شهرداری باید به‌صورت مستمر از مناطق، نواحی و سازمان‌های تحت نظر سرکشی داشته باشد تا بتواند موارد و مشکلات را رصد و پیگیری کند و نظارت جدی بر عملکرد نیرو‌ها در دستور کار قرار گیرد.

او ادامه داد: مزین نمودن خیابان‌ها به نام شهدا، چابک‌سازی سیستم، استفاده از تکنولوژی‌های روز، استفاده از ظرفیت‌ها در راستای بهسازی بافت فرسوده، توجه به توسعه فضای سبز، استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیادر اجرای پروژه‌ها، انجام کار‌های مشارکتی با شهرداری‌های شهر‌های بزرگ و جذب سرمایه‌گذار باید در اولویت کار شهرداری مرکز استان قرار گیرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار