مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار(جنوب سیستان و بلوچستان) گفت: ۱۸ فروند نفتکش در ۶ ماهه نخست امسال در بندر چابهار پهلوگیری و بیش از ۹۰۰ میلیون لیتر فرآورده نفتی در انبار نفت شهید شوشتری این بندر تخلیه شده است.

سید کیومرث کمالیار اظهار کرد: از ۹۰۰ میلیون لیتر فرآورده نفتی تخلیه شده در انبار نفت شهید شوشتری چابهار حدود ۲۷۹ میلیون لیتر فرآورده بنزین و حدود ۶۴۹ میلیون لیتر فرآورده نفتگاز بوده است.

وی افزود: با توجه به اهمیت خاص انبار نفت سردار شهید شوشتری چابهار، همواره آمادگی لازم به جهت تامین، نگهداری و توزیع فرآورده با حداکثر توان در این انبار حفظ شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار بیان کرد: ظرفیت مطلوب ذخیره سازی و در عین حال تامین به موقع آن از مبادی باعث شده انبارهای منطقه هیچ گونه مشکلی در ارتباط با تامین و توزیع فرآورده و ارائه خدمات به مردم نداشته باشند.

وی برآمادگی کامل تاسیسات منطقه در راستای حفظ و تداوم سوخت رسانی مطلوب به مردم تاکید کرد و افزود: تمام تلاش ما بر پایه جلب رضایت مردم استوار است.

کمالیار خاطرنشان کرد: مبادی تامین کشتی های وارده به بندر چابهار، بندر صادراتی ماهشهر، جزیره لاوان و بندر عباس و در مواردی بندر عسلویه بوده است.

وی گفت: اسکله شماره پنج شهید بهشتی چابهار دارای کاربری نفتی و ۱۵۰ متر طول و حداکثر آبخور برای کشتی های نفتکش به عمق منفی ۱۲ متر است که توسط یک خط لوله ۱۴ اینچ اسکله مذکور را به انبار نفت شهید شوشتری چابهار متصل می‌کند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار ادامه داد: با توجه به عمق مناسب این اسکله در حال حاضر کشتی هایی با ظرفیت بیش از ۵۰ تن قابلیت پهلودهی در این اسکله را دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار