رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: شاخص دسترسی مردم در سال‌های اخیر به خدمات نظام سلامت ارتقاء ۹۵ درصدی یافته است.

حبیب غزنوی  در مراسم تکریم و معارفه سرپرست شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران، اظهار کرد: خوشبختانه این دانشگاه در حوزه سلامت نسبت به سایر بخش‌های توسعه پیشتاز است.

وی ادامه داد: در تامین پزشک عمومی موفقیت‌های خیلی خوبی داشته‌ایم به گونه‌ای که برای نخستین بار در طول عمر دانشگاه تمامی مراکز خدمات جامع سلامت فعال دانشگاه، صاحب پزشک شدند.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، به دلیل نبود پیمانکار مناسب طرح راه‌اندازی بیمارستان سیب و سوران قدری به تعویق افتاده و از فرماندار و بخش‌های دولتی و خصوصی درخواست داریم تا در این زمینه همکاری بیشتری داشته باشند.

رئیس سابق شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران نیز در این جلسه گفت: در حوزه بهداشت و درمان به شاخص‌های خوبی دست یافتیم که نتیجه تلاش همکاران، همت دولت و همکاری خیران داخلی و خارج کشور بوده است.

ایوب کرد افزود: در این مدت نقش خیران سلامت پررنگ بوده و با همکاری این بازوان توانمند مردمی ۳۰ طرح از قبیل بخش دیالیز،رادیولوژی، خانه بهداشت، پایگاه اورژانس با اعتبار ۷۰۰ میلیارد ریال در شهرستان سیب سوران راه‌اندازی شده است.

 در این جلسه از زحمات و تلاش‌های مهندس ایوب کرد تقدیر و دکتر پرهام تدین به عنوان سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران منصوب شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار