معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی وزارت بهداشت:

مصمم به اجرای طرح توسعه بیمارستان پورسینای آشخانه هستیم

دکتر بهروز رحیمی گفت: در وزارتخانه به این جمع‌بندی رسیده‌ایم که بیمارستان پورسینای آشخانه نیاز منطقه است و حتما به نتیجه خواهیم رساند.

 بهروز رحیمی در سفر به خراسان شمالی از بیمارستان پورسینای آشخانه بازدید کرد.

او گفت: اجرای پروژه توسعه‌ای بیمارستان به دلایل مختلف فنی و غیرفنی با تاخیر غیرمنطقی مواجه شده بود که خوشبختانه اخیرا روند اجرای آن از سر گرفته شده است.


بیشتر بخوانید


معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور گفت: با نگاه مثبت مجموعه دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی به حوزه سلامت، نمایندگان مجلس و نیز مسئولان شهرستانی، این پروژه به عنوان یکی از کار‌های مهم و اساسی وزارت بهداشت در شهرستان مانه و سملقان، مورد توجه ما قرار دارد.

رحیمی گفت: تامین پزشک متخصص از دیگر دغدغه‌ها برای این پروژه است که وزارت بهداشت خود را متعهد به رفع این دغدغه می‌داند و به دستور وزیر بهداشت تصمیمات جدی برای حوزه بهداشت و درمان استان در این سفر گرفته خواهد شد.

او گفت: مصمم هستیم تا پایان سال جاری فاز اول پروژه توسعه‌ای بیمارستان پورسینا به اتمام برسد و کار‌های درمانی خود را آغاز کند و برای ارتقای آن به ۹۶ تختخواب نیز پیگیری‌ها در سازمان برنامه و بودجه انجام خواهد شد تا مجوز کمیسیون ماده ۲۳ آن اخذ شود.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور گفت: در وزارت بهداشت به این جمع‌بندی رسیده‌ایم که بیمارستان ۹۶ تختخوابی نیاز منطقه و شهرستان مانه و سملقان است و حتما به نتیجه خواهد رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.