اجرای طرح توسعه بیمارستان پورسینای آشخانه سرعت گرفت

جواد پورنقی گفت : ارتقای بیمارستان پورسینای آشخانه به ۹۶ تختخواب ازجمله پروژه‌های مهم حوزه بهداشت و درمان شهرستان مانه و سملقان است که با پیگیری‌های این دانشگاه، روند اجرای آن با جدیت بیشتری از سر گرفته شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بجنورد - سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: مراکز درمانی استان به‌صورت دوره‌ای بازدید می‌شوند که بررسی میدانی خدمات و امکانات این مراکز به‌منظور رفع نیازمندی‌های آنان در راستای افزایش ارائه خدمات به مردم است.

در تلاش برای رفع موانع در جهت تسریع در اجرای پروژه ارتقای بیمارستان پورسینای آشخانه هستیم تا در حد امکان با حل مشکلات آن بتوانیم شاهد بهره‌برداری از این پروژه مهم بهداشتی درمانی شهرستان باشیم.

معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی نیز در این بازدید با اشاره به توقف چندین ماهه پروژه توسعه بیمارستان پورسینا و مشکلات پیش روی این پروژه عنوان کرد: خوشبختانه پیمانکار شروع به کار کرده و اجرای مجدد پروژه آغاز شده است.

 با پیگیری‌هایی که در سازمان مدیریت داشتیم، مشکلات فنی پروژه تا حدودی حل شده و امیدواریم بدون ایجاد مشکلی تا سال آینده بتوانیم از این پروژه بهره‌برداری کنیم.

 امروز بیماران قلبی، بیشترین آمار اعزام بیماران از شهرستان به مرکز استان هستند که با جانمایی بخش‌های سی‌سی‌یو و پُست سی‌سی‌یو در این بیمارستان در آینده نزدیک شاهد حل این مشکل خواهیم بود.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.