نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی از افزایش تعداد تخت‌های بیمارستانی پورسینای آشخانه از ۳۲ به ۶۴ مورد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سیدمحمد پاکمهر نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تأمین اعتبار بیمارستان ۱۰۰ تخت‌خوابی «بنت‌الهدی» در بجنورد گفت: امسال احداث این بیمارستان آغاز خواهد شد.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان و گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ساخت این بیمارستان سال‌ها در جدول اعتباری طرح‌های مطالعات عمرانی موسوم به جدول ۲۰ قرار داشت عنوان کرد: با پیگیری‌های مستمر و رایزنی با رئیس و اعضای کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۰ احداث این بیمارستان وارد پیوست یک شد و اعتبار اولیه هم برای آن مصوب شد.


بیشتر بخوانید


عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ بیان کرد: این بیمارستان به هیچ عنوان جایگزین بیمارستان امام رضا (ع) نیست.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: توسعه بیمارستان پورسینای آشخانه نیز با هدف ارتقا این مرکز درمانی از ۳۲ به ۶۴ تخت‌خوابی نیز در فصل یک لایحه بودجه سال آینده قرار گرفت.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی افزود: احداث بیمارستان شهرستان «راز و جرگلان» نیز با موافقت رئیس سازمان برنامه و بودجه از سال آینده آغاز خواهد شد.

پاکمهر گفت: افزایش ۱۹۶ تخت بیمارستانی در خراسان شمالی در لایحه بودجه سال آینده مصوب شده است و امیدواریم با تصویب لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ مردم استان از مواهب رشد زیرساخت‌های پزشکی بهره‌مند بشوند.

منبع :مهر

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.