مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از توزیع ۵۰۰ بسته لوازم تحریر و کفش بین دانش آموزان نیازمند مهرستان در جنوب شرق این استان خبر داد.

سید محمدمهدی سجادی گفت: این اقلام به همت خیران و به ارزش ۱۱۸ میلیون تومان تهیه و توزیع شد.

وی ادامه داد: این جمعیت با اجرای طرح های مختلف نظیر طرح مهربانی و ارمغان مهر همزمان با آغاز سال تحصیلی با محوریت تهیه بسته‌های لوازم التحریر توسط اعضای جوانان برای دانش آموزان کمتر برخوردار اجرا می کند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان مشارکت و نقش آفرینی اعضای جوانان این استان در طرح‌های عام المنفعه، حضور اعضای جوان در عرصه خدمات بشردوستانه را امیدبخش عنوان کرد و افزود: کانون‌های دانشجویی و دانش آموزی هلال احمر محیطی برای مرور شعارهای ناب انسان دوستی و عمل به آنها است.

وی با قدردانی از حضور همیشگی خیرین، نیکوکاران و اعضای جوانان و داوطلب هلال احمر در توزیع بسته های لوازم التحریر در بین دانش آموزان محروم و کم برخوردار این استان خاطرنشان کرد: سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر به‌ عنوان متولی آموزش و تربیت جوانان جامعه، طرح‌ های متنوعی در حمایت از ادامه تحصیل دانش‌آموزان محروم انجام داده و این طرح به دلیل داشتن مخاطبان خاص از اهمیت ویژه ای برخوردار است که امید داریم با یاری توانمندان و خیرین و احیای ارزش‌ های بشردوستانه حمایت همه‌ جانبه‌ای از سوی جامعه نیکوکاران در این طرح صورت گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.