یک مقام صهیونیست تاکید کرد که با وجود شهادت رهبر حماس در غزه، اهداف رژیم تروریستی اسرائیل در غزه هنوز هم بدست نیامده است.

یک مقام ارشد صهیونیست روز جمعه در بیانیه ای به روزنامه صهیونیستی «اسرائیل هیوم» گفت که ترور یحیی سنوار، رهبر حماس به جنگ پایان نمی دهد و همچنان اهداف رژیم تروریستی اسرائیل در نوار غزه هنوز محقق نشده است.

براساس گزارش سما الاخباریه، این مقام افزود: حماس همچنان قدرت نظامی در نوار غزه دارد و ۱۰۱ اسیر در آنجا هستند که باید به خانواده هایشان بازگردانده شوند.

همین منبع تصریح کرد که یک روز پس از شناسایی پیکر یحیی سنوار در میان نیروهای ویژه صهیونیستی این باور بوجود آمده است که برادرش محمد سنوار مدیریت عملی جنبش در غزه به ویژه موضوع اسرا را بر عهده خواهد گرفت.

او ادعا کرد که «کشته شدن سنوار دریچه‌های دیگری را برای نجات افراد ربوده شده باز می‌کند»، اما نسبت به احتمال دستیابی به توافق با محمد سنوار ابراز بدبینی کرد. این منبع صهیونیستی تصریح کرد که او کمتر از برادرش نیست و مانند او نیروی بزرگی است.

وی تصریح کرد: اسرائیل متوجه شده است که از بین بردن کنترل غیرنظامی و تدارکاتی حماس بر نوار غزه کلید دستیابی به اهداف جنگ است و در این زمینه، دفتر نخست وزیری ایده جدیدی را مطرح کرد.  

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار