فرماندار مهاباد گفت: هزار و ۶۳۰ واحد مسکن در قالب طرح نهضت ملی در این شهرستان در حال احداث بوده که با اتمام آنها می‌توان گامی اساسی در کاهش مشکلات مردم برداشت.

حسن عباسی فرماندار مهاباد در جلسه بررسی مسائل و مشکلات خدمات شهری مهاباد، گفت: برخی از پروژه‌های طرح نهضت ملی به دلیل عدم صدور سند تک برگ از طرف اداره اسناد و املاک متوقف شده که با هماهنگی انجام شده ضمن صدور سند عملیات ساخت و ساز آنها و اعطای تسهیلات بانکی شروع شده است.

وی با اشاره به موانع بر سر راه پروژه‌های گازرسانی اضافه کرد: براساس تفاهم انجام شده شرکت گاز اجازه عبور از عرض جاده‌های روستایی را به شرط تعمیر و اصلاح کامل جاده براساس شرایط راهداری برای حفظ امنیت جاده را دارد.

فرماندار ویژه مهاباد بیان کرد: هم اکنون تمام پروژه‌های گازرسانی بدون مشکل و معارض در حال انجام بوده و تلاش می‌کنیم حداقل ۲۰ روستا طی امسال به شبکه سراسری گاز متصل شوند.

عباسی با اشاره به روند آبرسانی به روستا‌ها نیز گفت: حفر چاه و لوله گذاری برای تحت پوشش قرار دادن روستای کهریزه شیخان از طرف شرکت آب و فاضلاب روستایی در دستور کار قرار دارد.

وی از بروز مشکلاتی در محوطه حیاط بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد خبرداد و گفت: قیر لازم برای آسفالت محوطه بیمارستان تامین شده و در اسرع وقت با تایید طرح محوطه سازی از طرف دانشگاه علوم پزشکی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.