مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی گفت: پرونده قاچاق ۳۰۳ عدد انواع لوازم ورزشی در این شهرستان بررسی شد و متخلف به پرداخت یک میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده است.

حسین نجف زاده مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی گفت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی دارلک مهاباد محموله قاچاق را در بازرسی از یک دستگاه خودروی سواری در مسیر فرعی منتهی به جاده اصلی ارومیه به مهاباد کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی اضافه کرد: پرونده قاچاق ۳۰۳ عدد انواع لوازم ورزشی شامل اسکوتر، اسکیت، ماساژور، دستکش و کیسه بوکس خارجی به ارزش ۶۳۰ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان مهاباد رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی افزود: شعبه رسیدگی کننده پس از بررسی پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک مثبته گمرکی اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط لوازم ورزشی کشف شده متخلف را به پرداخت ۶۳۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش ریالی کالا محکوم کرد.

وی اظهار کرد: شعبه همچنین حکم به پرداخت ۶۳۰ میلیون ریال بابت حمل کالای قاچاق صادر و در مجموع متخلف را به پرداخت یک میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مهاباد در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.