فرماندار ویژه مهاباد با اشاره به اینکه شورا‌ها باید به وظایف و مسئولیت خود آگاه باشند، گفت: توفیق شورا در جلب رضایت و اعتماد مردم نهفته است.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد در آیین گرامیداشت روز شورا گفت: اعضای شورا شهر و روستا وظیفه دارند در راستای جلب رضایت و اعتماد عموم مردم و روستاییان گام بردارند و از برخورد‌های دوگانه خودداری و همه شهروندان را با یک دید نگاه کنند.

وی با تاکید بر اینکه مسائل و امورات شورا بایدد شفاف باشد، افزود: شورا به عنوان منتخبان مردم از جایگاه ویژه‌ای در بین مردم قرار دارند و مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید جوابگو خواسته و مطالبات آنان باشند.

فرماندار ویژه مهاباد ضمن انتقاد از عملکرد برخی از بانک ها، اضافه کرد: پرداخت تسهیلات در بخش مساکن روستایی یکی از رویکرد‌های قابل تحسین دولت بوده که در این زمینه بانک‌های عامل باید نهایت همکاری و دقت را برای انجام سیاست‌های دولت داشته باشند.

عباسی خبر از رفع مشکل معارض و ادامه روند گازرسانی به روستا‌ها را داد و گفت: با تعامل و همکاری سپاه شهرستان مشکل گازرسانی به روستا‌های باقی مانده بخش خلیفان رفع و هم اکنون پیمانکار در حال پیشرفت فیزیکحی طرح‌های واگذار شده است.

وی همچنین با اشاره به ضرورت الحاقی محدوده به روستا‌ها گفت: الحاق زمین به محدوده روستا‌ها در ۵۲ روستا در حال انجام است که با افزایش آن شاهد ساخت مسکن در روستا و جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر‌ها باشیم.

در ادامه از اعضای شورای اسلامی شهر و تعدادی از شورا‌های روستا‌های شهرستان با اهدای لوح قدردانی به عمل آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.