موحدی گفت: گروه‌های آموزشی متوسطه دوره دوم نظری استان کرمان، ۱۲ رتبه برتر کشوری را کسب کردند.

 حسین موحدی نیا با اشاره به  کسب ۱۲ رتبه برتر کشوری به همت گروه‌های آموزشی در دروس مختلف در دوره دوم متوسطه نظری استان در ارزیابی صورت گرفته از سوی وزارت آموزش و پرورش، گفت: در ارزیابی شاخص‌های متعدد عمومی و تخصصی که هر ساله از سوی وزارت آموزش و پرورش صورت می‌گیرد، استان کرمان در دوره دوم متوسطه نظری در دروس روان شناسی، ریاضیات، معارف اسلامی، علوم اجتماعی، فیزیک، زیست شناسی، فناوری اطلاعات، توسعه شایستگی، ادبیات فارسی، دین و زندگی، زمین شناسی و عربی با کسب ۱۰۰ امتیاز حائز رتبه برتر کشور شده اند.

وی افزود: همچنین در مجموع میانگین نمره گروه‌های آموزشی، استان کرمان در مقایسه با  پارسال با افزایش ۶۸/۶ نمره‌ای رشد چشمگیری داشته است که این میزان از رشد در تاریخ آموزش و پرورش بی سابقه است.

رئیس اداره تکنولوژی، گروه‌های آموزشی و بررسی محتوا آموزش و پرورش استان کرمان گفت: گروه‌های آموزشی، کانون تحول در آموزش و پرورش هستند و تنها گروه مرجع تخصصی در سطح آموزش و پرورش هستند که ارتقا و بهبود کیفیت کار آن‌ها می‌تواند موجب تغییر و تحولات آموزشی و پرورشی شود.

وی  افزود: با توجه به ظرفیت بالای گروه‌های آموزشی، امسال برنامه‌های متعددی در بخش‌های مختلف از جمله: توانمندسازی معلمان و دانش آموزان، کیفیت بخشی به فعالیت‌های آموزشی و ارتقای نمرات امتحان نهایی برنامه ریزی شده است.

موحدی نیا اظهار امیدواری کرد: با توجه به اینکه در سال تحصیلی جاری علاوه بر پایه دوازدهم امتحانات نوبت دوم پایه‌های دهم و یازدهم هم نهایی و تاثیر ۶۰ درصدی در کنکور خواهند داشت، کارگروهی به همین منظور در اداره تکنولوژی، گروه‌های آموزشی و بررسی محتوا تشکیل شده است که در حال برنامه ریزی و اجرای برنامه‌هایی با محوریت امتحانات نهایی هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار