باحضور دادستان مرکزی کرمان طرح نصب پابند الکترونیک سارقین حرفه‌ای در زندان منوجان اجرایی شد.

 

 

 

 

با حضور مهدی بخشی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، سید مهدی قویدل معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کرمان و جمعی از مسئولان قضایی طرح پابند الکترونیک در زندان منوجان اجرا شد. 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان منوجان در این رابطه گفت: ۴۲ نفر از سارقین شهرستان منوجان با پابند الکترونیکی مورد رصد و نظارت قرار دارند.

 

مصیب آسیابانی افزود: رعایت محدوده، پرداخت هزینه اولیه نصب، خرابی دستگاه‌های پابند الکترونیکی و بعد مسافت شهرستان تا مرکز استان از جمله نواقص استفاده از این تجهیزات می‌باشد.

وی از رییس کل دادگستری استان و دادستان مرکز استان برای کمک به راه اندازی اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان منوجان قدردانی کرد و گفت: پیش از این مردم منوجان مجبور بودند برای انجام کار‌های ثبتی خود به شهرستان مجاور بروند.

وی با بیان اینکه دسترسی سریع و آسان مراجعین به دستگاه قضائی یکی از اهداف قوه قضائیه می‌باشد، تصریح کرد : بخشی از این خدمت را دفاتر خدمات الکترونیک قضایی ارائه می‌دهند، اما صرف وجود یک دفتر در شهرستان، نارضایتی عمومی را بوجود آورده است.

وی افزود: بخش آسمینون از توابع شهرستان منوجان که حدود ۱۹ هزار جمعیت دارد فاقد دفتر خدمات قضایی است و لازم است تعداد دفاتر خدمات قضایی در شهرستان افزایش پیدا کند.

وی تاکید کرد: در راستای اجرایی شدن دستورالعمل ساماندهی توقیف و ترخیص وسایل نقلیه، کلیه وسایل نقلیه در دو پارکینگ شهرستان ساماندهی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار