کمیته‌های مقاومت فلسطین اعلام کرد، جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مقاومت به جهنمی تبدیل می‌شود که شهر‌ها و عمق اراضی اشغالی را می‌سوزاند.

 کمیته‌های مقاومت مردمی فلسطین در بیانیه‌ای شهادت فتح شریف (ابوامین)، فرمانده حماس در لبنان و همسر و پسرش، محمد عبدالعال، عضو دفتر سیاسی جبهه مردمی برای آزادی فلسطین، عماد عوده، عضو اداره نظامی این جبهه و مسئول آن در لبنان و عبدالرحمن عبدالعال را اعلام و تأکید کرد: این شهدا در راه آزادی قدس و فلسطین به دنبال جنایت‌های بزدلانه رژیم اشغالگر در اردوگاه البص و منطقه الکولا در لبنان جان خود را فدا کردند.

طبق گزارش شهاب، در این بیانیه آمده است: تمام جنایت‌ها و ترور‌ها هرگز نه مردم ما را تضعیف می‌کند و نه مقاومت ما را که خاری در گلوی رژیم صهیونیستی و حامی آن دولت جنایتکار آمریکا باقی خواهد ماند. در مقابل پایداری ملت‌های فلسطین و لبنان و مقاومت و ثبات و پایبندی آنها به اصول جهاد و راه و مسیر شهدا و رهبرانی که خون پاکشان را در راه فلسطین و قدس دادند، تمام طرح‌های رژیم صهیونیستی و رهبران جنایتکار آن شکست خواهد خورد و این جنایت‌ها خودشان را گرفتار خواهد کرد و جهنمی خواهد شد که شهر‌ها و عمق رژیم نابودشدنی آنها را خواهد سوزاند.

در ادامه این بیانیه تأکید شده است: ما به برادران خود در جنبش حماس و جبهه مردمی شهادت این رهبران و خانواده‌هایشان را تسلیت می‌گوییم. ما مطمئن هستیم که این چراغی خواهد بود برای کسانی که در مسیر فلسطین و قدس قدم می‌گذارند.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز تأکید کرد: جنایت شنیع ترور فرمانده حماس در لبنان و شهادت خانواده‌اش در راه قدس نفرت و کینه‌ای است که در برابر چشمان تمام دنیا رخ می‌دهد. همین مسئله باعث می‌شود دشمن به جنایت‌های خود ادامه دهد بدون اینکه کسی مانع آن شود.

پیش از این جنبش حماس اعلام کرد: حماس شهادت «فتح شریف ابو الامین» فرمانده خود در لبنان و عضو کادر رهبری جنبش در خارج در حمله بزدلانه رژیم اشغالگر به اردوگاه «البص» در جنوب لبنان را اعلام می‌کند. فتح شریف در راه قدس و در سایه حماسه طوفان الاقصی به همراه همسر، پسر و دخترش به شهادت رسید.

«جبهه مردمی برای آزادی فلسطین» نیز در پی شهادت سه تن از رزمندگان خود در حمله هواپیما‌های رژیم صهیونیستی به منطقه «الکولا» در بیروت پایتخت لبنان، متعهد به ادامه راه مقاومت شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار