رسانه‌ صهیونیستی واللا اعلام کرد سران سیاسی و نظامی این رژیم اتفاق نظر دارند که اکنون حمله زمینی به لبنان در اولویت است.

وب سایت رژیم صهیونیستی والا تائید کرد که سران نظامی و سیاسی رژیم تروریستی اسرائیل  به این اتفاق نظر رسیده اند که حمله زمینی به لبنان مسئله کنونی و اولویت این رژیم است.

براساس گزارش الجزیره، این وب سایت صهیونیستی ادعا کرد که یک منبع امنیتی در رژیم گفته است: ما در حال جمع‌آوری اطلاعات درباره آمادگی‌های حزب‌الله به‌ویژه نیروی رضوان، قبل از ورود زمینی به لبنان هستیم.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم تروریستی اسرائیل روز جمعه ششم مهر ماه به پشتوانه حمایت‌های آمریکا از مقر اصلی سازمان ملل در نیویورک دستور ترور سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد.

در نتیجه این دستور، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند. برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با هشت تا ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب‌های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شده بود.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای که روز شنبه هفتم مهر ۱۴۰۳ منتشر شد آسمانی شدن این مجاهد بزرگ لبنان را تایید کرد. سید حسن نصرالله در سن ۶۴ سالگی و پس از سی و دو سال برعهده داشتن مسئولیت دبیرکلی حزب الله لبنان به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت دست یافت.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
تل آویو باید نابود بشود
۱۰:۳۶ ۰۹ مهر ۱۴۰۳
تل آویو باید نابود بشود
آخرین اخبار