رییس جمهور سوریه به دنبال ترور و شهادت سید حسن نصرالله در حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت، به خانواده این شهید والا مقام پیام فرستاد.

اسد خطاب به خانواده شهید سید حسن نصرالله گفت: شما در طول دهه‌های گذشته، صلابت، قدرت، قاطعیت و انسجام خود را نشان داده‌اید؛ صلابتی که باعث شده در برابر هر مصیبتی هر چند بزرگ، قوی‌تر و محکم‌تر باشید، شما اهل مکتب مبارزه‌ای هستید که تنها پافشاری و پایمردی در راه حق را می‌شناسد.

وی افزود: مقاومت با شهادت رهبران آن تضعیف نمی‌شود بلکه استوارتر در دل و اذهان باقی می‌ماند و رهبران بزرگ پس از رفتنشان یک نظام فکری و رویکرد عملی درباره مقاومت و عزت از خود به یادگار می‌گذارند.

رئیس جمهور سوریه همچنین گفت: مقاومت یک فکر و اندیشه است و سید نصرالله نیز حافظه و تاریخ آن است، او هرگز یک اسطوره نخواهد بود بلکه راه روشنی باقی خواهد ماند که حقیقت از آن بیرون می‌آید.

وی افزود: ما اطمینان داریم که مقاومت ملی لبنان راه مبارزه و حق‌طلبی در برابر رژیم اشغالگر را ادامه خواهد داد و شهید سید حسن نصرالله نیز در یاد و خاطره سوری‌ها به نشانه وفاداری به وی به دلیل رهبری مقاومت ملی لبنان و ایستادگی در کنار سوریه، باقی خواهد ماند و نام وی جاودانه خواهد بود.

حزب‌الله لبنان عصر شنبه (۷ مهر ماه) در بیانیه‌ای با تایید شهادت سید حسن نصرالله اعلام کرد که سید حسن نصرالله در حمله جنایتکارانه عصر جمعه (۶ مهر ماه) به ضاحیه جنوبی بیروت به شهادت رسید.

حزب‌الله در ادامه بیانیه خود با شهید سید حسن نصرالله عهد بست که به جهاد خود در مقابله با دشمن، حمایت از غزه و فلسطین و دفاع از لبنان استوار و شریف آن ادامه خواهد داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار