حضرات آیات مکارم شیرازی، نوری همدانی و سعیدی در پیام های جداگانه شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفتند.

برخی مراجع عظام تقلید و علما درپیام‌های جداگانه شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفتند.

در بخشی ازمتن پیام تسلیت آیت الله مکارم شیرازی از مراجع تقلیدآمده است:

در طول این سال‌ها مردم لبنان و فلسطین و امت اسلام مدیون فرماندهی حکیمانه او در جنگ با دشمن صهیونیستی بود و هرگز رشادت‌های مخلصانه او را فراموش نخواهند کرد و پرچم مقاومت همواره سرافراز خواهد ماند و دشمن به آرزوی خود نخواهد رسید، زیرا که این مسیر، رزمندگان و مخلصین فراوانی دارد که با تأسی به سیدالشهدا (ع) و عزمی راسخ‌تر راه شهدای بزرگ خود را پیموده و با نصرت الهی، صهیونیست خون‌خوار را زبون و ذلیل خواهد کرد، إن‌شاء‌الله.

درمتن پیام آیت الله نوری همدانی از مراجعه عظام تقلیدآمده است:

رژیم نامشروع صهیونیستی این‌باره نیز دست به جنایتی عظیم زد و علاوه بر کشتار بی‌رحمانه مردم بی دفاع، شخصیتی بزرگ و مجاهدی نستوه و انسانی مقاوم؛ جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای سید حسن نصرالله «رضوان الله تعالی علیه» را به شهادت رساند. البته شهادت نهایت آرزوی آن شخصیت بزرگ بود و سالیان متمادی در پی این سعادت بود، اما این رژیم با این عمل وحشیانه زمینه نابودی و محو خود را فراهم نمود، بی شک گرو‌های مقاومت خصوصاً حزب الله عزیز راه این شهید، که محو صهیونیست است ادامه خواهندداد و همه ملت‌های آزاده در سراسر جهان از آنها حمایت خواهند نمود و بر همه مسلمانان جهان فرض و لازم است در این مسیر کمک نمایند و همانطور که رهبر معظم انقلاب مرقوم داشته‌اند از حزب الله لبنان به عنوان محور مقاومت حمایت کامل داشته باشند و ان‌شاءالله خللی در عزم راسخ جبهه مقاومت ایجاد نخواهد گردید.

در پیام آیت الله سعیدی تولیت آستان حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها هم آمده است:

شهادت سید مقاومت، سرباز وفادار ولایت، حاج سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان که در خط مقدم مبارزه با دشمنان خدا جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و جهادی مقدس را برای نابودی رژیم جنایت‌کار صهیونیستی مدیریت می‌کرد دل‌های همه آزادگان جهان را مملو از اندوه و سینه‌هایشان را مملو از آتش انتقام کرده است.

شهید نصرالله راهی را آغاز کرد که خداوند وعده پیروزی آن را داده است و ادامه این مسیر به دست غیور مردان جبهه مقاومت از لبنان گرفته تا سوریه و عراق و یمن و ایران با قدرت پیموده خواهد شد و همان‌طور که رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای امر کردند، سرنوشت این منطقه را نیرو‌های مقاومت و در رأس آنان حزب‌الله سرافراز رقم خواهد زد.

در حال تکمیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار