سردار رادان گفت: پلیس مجری است و نیاز به حمایت علما و افراد تأثیرگذار در جامعه دارد؛ بنابراین مطالبه‌گری علما و مراجع نقش مؤثری در پیشرفت کار پلیس دارد.

سردار رادان در دیدار با آیت‌الله سعیدی که عصر امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، با بیان اینکه در اربعین امسال ۲۷ روز نیروی انتظامی آماده‌باش بود، گفت: ما در اربعین خود را پیمانکار اباعبدالله الحسین (ع) و ایشان را کارفرمای خود می‌دانیم و به‌گونه‌ای به زائران اباعبدالله (ع) خدمت می‌کنیم که مورد رضایت ایشان باشد و سال بعد هم توفیق خدمت را به ما بدهند.

 فرمانده کل نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه مهر و تأیید پاسپورت هر زائر زیر ۵ ثانیه زمان برده است، گفت: همین سیستم را ما به کشور عراق هم پیشنهاد دادیم و با همکاری خوبی که وزیر کشور عراق داشت آن طرف مرز هم کار‌ها با سرعت مناسبی انجام شد و شاهد بودیم که ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار زائر بدون کمترین توقفی از مرز‌ها عبور کردند و در برگشت هم به همین صورت عمل شد که رضایت زائران را به همراه داشت.

 فرمانده کل نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه ما به دنبال این هستیم که به پلیس تراز تمدن اسلامی و پلیس هوشمند برسیم، افزود: پلیس مجری است و نیاز به پشتیبانی و حمایت علما و افراد تأثیرگذار در جامعه دارد؛ بنابراین مطالبه‌گری علما و مراجع نقش مؤثری در پیشرفت کار پلیس دارد.

 وی با اشاره به وجود روحیه مقاومت و صبر در میان کارکنان نیروی انتظامی، گفت: این لطف ائمه و دعای خیر علما، مردم و خانواده شهدا است که کار را جلو می‌برد و به پلیس انگیزه می‌دهد؛ بنابراین درخواست داریم که ما را از دعای خیر خود محروم نکنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار