سید عباس عراقچی در ادامه دیدار‌های دوجانبه خود در نیویورک با همتای آلمانی دیدار و گفتگو کرد.

عراقچی وزیر امور خارجه ایران روز پنجشنبه به وقت محلی با «آنالنا بائربوک» وزیر خارجه آلمان در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل دیدار و طرفین درباره مسائل دو جانبه و منطقه‌ای و بین المللی گفتگو کردند.

عراقچی به منظور شرکت در هفتاد و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد روز جمعه ۲۰ سپتامبر ۲۰۲۴ برابر با ۳۰ شهریور ماه ۱۴۰۳ در صدر هیاتی عالیرتبه به همراه مجید تخت روانچی و کاظم غریب آبادی معاونان سیاسی و حقوقی و بین المللی خود در نیویورک حضور یافت.

هفتاد و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد روز سه شنبه سوم مهرماه (۲۴ سپتامبر) گشایش یافت و مسعود پزشکیان رئیس جمهور اسلامی ایران در روز نخست این اجلاس سخنرانی و مواضع و دیدگاه‌های ایران را بیان کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۰۶ مهر ۱۴۰۳
و این در حالی است که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی ناتوان و عاجز از سال 1332 تاکنون در امور داخلی ایران دخالت و مداخله می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۰۶ مهر ۱۴۰۳
آلمان جنایتکار به همراه آژانس، آمریکا، انگلیس و فرانسه در توافق هسته ای، برجام و شورای حکام، ایران را متهم می کنند ولی اما متأسفانه عراقچی خیانتکار باز هم با وزیر امور خارجه آلمان در نیویورک دیدار می کند شرم آور و تاسف باز است.
آخرین اخبار