همزمان با هفته دفاع مقدس، همایش ایثارگران و رزمندگان پیشکسوت کوهبنان امروز برگزار شد.

همزمان با هفته دفاع مقدس همایش جمعی از رزمندگان و ایثارگران پیشکسوت دوران دفاع مقدس با حضور فرماندار، ائمه جمعه کوهبنان و طغرالجرد، فرمانده ناحیه مقاومت بسبج، جمعی از اعضای شورای اداری، رئیس و مسئول اجرایی دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، جمعی از رزمندگان، آزادگان، جانبازان و ایثارگران در مصلای نماز جمعه بخش طغرالجرد برگزار شد.

در این مراسم مجید توکلی، فرماندار کوهبنان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و ایثارگران دوران دفاع مقدس خصوصا شهدای خدمت و مقاومت گفت: عزت و اقتدار ایران اسلامی، مدیون ایثارگرانی است که با تمام وجود، جانانه از مرز‌های کشور دفاع کردند.

وی تصریح  کرد: ما با تمام وجود از مردم مظلوم غزه دفاع خواهیم کرد گرچه برخی کشور‌ها حتی جرات بیان حمایت از این عزیزان را ندارند.

توکلی بیان داشت: ایران اسلامی، آرمانی به عنوان اسلام و دفاع از ارزش‌ها دارد، بنابراین رزمندگان در دوران دفاع مقدس از جان خود به عنوان بهترین سرمایه برای عزت و اقتدار این آرمان‌ها گذشتند.

وی بیان داشت: رزمندگان و ایثارگران به عنوان پرچمداران جهاد تبیین سعی کنند امید را در بین اقشار مختلف جامعه ساری و جاری کنند.

 در ادامه حجت الاسلام یاور نجم الدینی، امام جمعه طغرالجرد گفت: رزمندگان در دوران دفاع مقدس به وظیفه ذاتی خود عمل کردند، اما  هم اکنون  بایستی جریان تاریخ ساز و اثر گذار دوران دفاع مقدس را به نسل جوان انتقال دهند.

وی تصریح کرد: جا دارد رزمندگان، جهاد تبیین مورد نظر مقام معظم رهبری را مد نظر قرار دهند تا جریان تحریف نتواند واقعیت‌ها را نفع خود مصادره کند.

امام جمعه بخش طغرالجرد بیان داشت: جا دارد رزمندگان دوران دفاع مقدس به فرزندان خود بگویند برای یک وجب خاک نرفتند، بلکه دفاع از خاک و مرز کشور مهم است  و  به جبهه‌ها شتافتند که ارزش‌های اسلام و انقلاب برای نسل‌های آینده حفظ شود.

روح الله ابراهیمی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان گفت: عزت، امنیت، آرامش، اقتدار نظامی و سیاسی، رشد معنوی و... امروز ایران اسلامی مدیون جانفشانی شما رزمندگان و ایثارگران دوران مقدس است.

وی تصریح کرد: در آن دوران طلایی شما از خانه، کاشانه، پدر و مادر، زن و فرزند، خواهر و برادر خود گذشتید و جان خود را برای دفاع از ایران اسلامی در طبق اخلاص نهادید.

 ابراهیمی افزود: در دوران دفاع مقدس، گروهی از شما عزیزان به فیض عظمای شهادت نائل آمدند و تعدادی به درجه جانبازی و تعدادی هم به اسارت رژیم بعث درآمدند و سختی‌های دوران اسارت را تحمل کردند تا ما و امثال ما در امنیت و آسایش زندگی کنیم. 

وی بیان داشت: همگان مدیون شهیدان همیشه جاوید و خانواده آنان، شما و خانواده‌های صبور شما هستیم.

این مراسم با پخش مستقیم سخنرانی مقام معظم رهبری، پخش کلیپ، سخنرانی امام جمعه طغرالجرد، فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان و بازدید از کارخانه زغالشویی به عنوان اردوی راهیان پیشرفت همراه بود.

همایش ایثارگران و رزمندگان پیشکسوت کوهبنان برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار