معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: طرح‌های مربوط به زیرساخت‌‎‌های عمومی در نهضت ملی مسکن اجرا می‌شود.

صمد علامه گفت: علاوه بر اجرای زیرساخت‌های نهضت ملی مسکن در استان، با تلاش و پیگیری‌های همکاران معاونت املاک و حقوقی اسناد مالکیت بیشتر زمین‌های اختصاص یافته به طرح‌های نهضت ملی مسکن به نام دولت و راه و شهرسازی صادر شده است.
معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: جلسات و هماهنگی خوبی با دستگاه‌های خدمات رسان شامل شرکت آب و فاضلاب، توزیع برق و شرکت گاز استان و همچنین کارشناسان صندوق ملی مسکن به عنوان پشتیبان این طرح‌های عمومی برگزار شده است.
به گفته او، بر اساس تصمیم صورت گرفته، زمین جهت احداث سه باب مدرسه به آموزش و پرورش استان واگذار شده و طرح‌های خدماتی، تجاری و همچنین احداث مسجد در مرحله طراحی اولیه قرار دارد.
علامه افزود: ساخت واحد‌های مسکونی نهضت ملی در بهترین موقعیت شهری در دست اجراست و تاکنون برای ۲۷ هزار و ۶۰۰ نفر تامین زمین شده و قرار است زمین مورد نیاز برای ۲ هزار و ۵۰۰ واحد در اردبیل تامین و در اختیار سازندگان و پیمانکاران قرار بگیرد.
معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: برای تسریع و تکمیل واحد‌های نهضت ملی مسکن در ۲ سال اخیر با توجه به گستردگی ساخت واحد‌های مسکونی، ۷۰۰ هکتار به محدوده شهر افزوده شد تا روند ساخت واحد‌های مسکونی به شکل گسترده تداوم یابد.
علامه با تشریح روند عملیات اجرایی و میزان ثبت‌نام‌کنندگان مسکن ملی در استان افزود: پرونده ۳۶ هزار و ۵۱۰ متقاضی نهضت ملی مسکن در ۲۹ شهر این استان تایید نهایی شده که از این تعداد ۲۹ هزار و ۴۴ متقاضی مراحل واریز وجه را انجام داده‌اند.
او تصریح کرد: در سایر شهر‌ها به غیر از مرکز استان تعداد ۶ هزار و ۱۲۵ متقاضی تایید نهایی شدند که از این تعداد چهار هزار و ۹۶۵ متقاضی واریز وجه انجام داده و به چهار هزار و ۸۶۱ متقاضی هم تخصیص پروژه انجام یافته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.