مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: به مناسبت هفته تربیت‌بدنی بیش از ۳۰۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در اردبیل برگزار می‌شود.

محمدعلی پهناور از برگزاری بیش از ۳۰۰ برنامه در هفته تربیت‌بدنی و ورزش خبر داد و گفت: در راستای توسعه اماکن ورزشی و رفاه علاقه‌مندان به ورزش در استان اردبیل ۴ پروژه عمرانی از جمله خوابگاه ورزشکاران شهرستان خلخال، زمین‌های مینی‌فوتبال روستای نوشهر و روستای کرگان و روستای گندیشمین با حضور مسئولان استانی افتتاح خواهد شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در این هفته تلاش کرده با نقش ستادی و با مشارکت هیئت‌های ورزشی استان و شهرستان‌های تابعه و با همکاری دستگاه‌های مختلف بیش از ۳۰۰ برنامه فرهنگی و ورزشی برگزار کند.
به گفته او، هم‌زمان با آغاز هفته تربیت‌بدنی در ۲۶ مهرماه برای اولین‌بار در استان رژه بزرگ هیئت‌های ورزشی استان اردبیل همراه با تجهیزات ورزشی در استادیوم تختی برگزار خواهد می‌شود و برنامه‌های دیگری از قبیل اجرای چالش ورزش من برای شما دوستان، نشست خبری با اصحاب رسانه، عطرافشانی مزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدای ورزشی، دیدار کارکنان با مسئولان استانی، به صدا درآمدن زنگ ورزش در مدارس، اهدای خون، مسابقه کتاب‌خوانی، اجرای طرح ملی اردوی راهیان پیشرفت، دیدار با پیش‌کسوتان حوزه ورزشی، مسابقه مجازی نقاشی با موضوع ورزش، نشست بصیرت‌افزایی، مسابقه ورزش یاران جوان از جمله برنامه‌های فرهنگی در نظر گرفته شده برای این هفته هستند.
پهناور به واگذاری مجموعه ورزشی تختی در راستای اجرای طرح شهید شوشتری برای تمرینات ورزش صبحگاهی شهروندان به‌صورت رایگان اشاره داشته و گفت: برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی هم‌زمان در با سراسر کشور در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه، مسابقات کارکنان دولت، اجرای ورزش صبحگاهی و عصرگاهی، اجرای یوگای سالمندان، گلگشت‌های خانوادگی، همایش ماهیگیری خانوادگی و جشنواره‌های بومی و محلی نیز در جهت گسترش ورزش‌های همگانی و روستایی برگزار می‌شود.
او تصریح کرد: در ادامه برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، حضور خودرو‌های تیونینگ، همایش دوچرخه‌سواری، مسابقات دارت، تنیس روی میز، شطرنج، مچ‌اندازی، ووشو، آمادگی جسمانی، تنیس، تیراندازی، کشتی، تکواندو و بدمینتون از دیگر مسابقات ورزشی اردبیل در این هفته هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.