مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل گفت: زمینه آزادی ۱۵۶ محکوم جرایم غیرعمد و مالی از زندان‌های این استان فراهم شده است.

کریم‌الله محبوبی اُناری گفت: ۷۸ جشن گلریزان امسال با هدف آزادسازی این تعداد زندانیان جرایم غیرعمد و مالی با مجموع مبلغ محکومیت و یا بدهی سه هزار و ۸۳۱ میلیارد و ۵۱۷ میلیون و ۷۱۸ هزار و ۱۵ ریال برگزار شده است.
مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل افزود: ۹۸۱ میلیارد و ۵۹۴ میلیون و ۳۶۴ هزار و ۹۹۱ ریال از مبلغ مورد اشاره با تلاش همکاران ستاد مردمی دیه استان اردبیل به رضایت و گذشت شاکیان ختم شد و ۸۰ میلیارد و ۱۲۰ میلیون و ۴۰۱ هزار و ۳۰۵ ریال نیز آورده خود مددجویان بود.
او تصریح کرد: همچنین با تلاش‌های صورت گرفته و حمایت مسئولان و مقام‌های قضایی مبلغ ۲ هزار و ۵۶۰ میلیارد و ۳۳۲ میلیون و ۹۵۱ هزار و ۷۱۱ ریال اعسار و تقسیط و ۳۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی پرداخت شد.
محبوبی اناری افزود: ۸۱ میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال کمک ستاد دیه استان اردبیل از محل جمع‌آوری کمک‌های مردمی و خیران، ۴۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض ستاد دیه کشور و ۴۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال نیز از محل پرداختی سایر نهاد‌ها مانند ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای آزادی ۱۵۶ زندانی مورد اشاره جمع‌آوری شد.
مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل گفت: علاوه بر این موارد، همکاران ۳۱ نفر را نیز که در مجموع مبلغ محکومیت یا بدهی ۵۶۸ میلیارد و ۹۷۲ میلیون و ۶۷۶ هزار و ۸۳۹ ریال داشتند، با مشاوره و مددکاری اجتماعی و قضایی آزاد کردند.
به گفته او، ۱۰ نفر از محکومان جرایم غیرعمد و مالی که دوران محکومیت خود را در زندان‌های استان اردبیل سپری می‌کنند نیز در شرف آزادی هستند و به‌زودی از زندان‌ها آزاد خواهند شد.
محبوبی اناری ادامه داد: مردم شریف و ولایتمدار استان اردبیل از روز‌های پایانی سال ۱۴۰۱ تا کنون حرکت ارزشمندی را آغاز کردند، مبنی بر اینکه هزینه احسان درگذشتگان خود را برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و مالی اختصاص داده‌اند.
او بیان کرد: در همین راستا با همت ۳۳ خانواده و اهدای بیش از ۱۰ میلیارد و ۸۲۸ میلیون ریال و حمایت نمایندگی ستاد مردمی دیه در اردبیل زمینه آزادی ۱۱۳ محکوم جرایم غیرعمد و مالی از زندان‌های این استان فراهم شده است.
مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل با قدردانی از همت بلند نیکوکاران نیک‌اندیش گفت: مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب جاری ۵۰۱۲۱۲۱۲۷۰ ستاد دیه اردبیل نزد بانک ملت و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۴۳۲۳۷۴۷۷ و یا شماره حساب جاری ۰۱۰۴۶۰۲۰۱۱۰۰۹ نزد بانک ملی و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۴۲۹۳ واریز نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.