آزادی ۶۶ زندانی با حمایت انجمن حمایت از زندانیان اردبیل

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان استان اردبیل از آزادی ۶۶ زندانی با حمایت انجمن حمایت از زندانیان اردبیل خبر داد.

شهرام دهقانی گفت: پارسال موفق شدیم از جمع ۷۳۱ خانواده زیرپوشش انجمن در اردبیل، ۱۶۰ نفر را برای حرفه‌آموزی به دستگاه‌ها و نهاد‌های مرتبط معرفی کنیم.
مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان استان اردبیل افزود: ۳۳۰ مورد خدمات بهداشتی، درمانی و ۱۹۰ مورد پرداخت هزینه ایاب و ذهاب مددجویان را شاهد بودیم و در کنار آن ۳۲۵ مورد پرداخت هزینه آب، برق و گاز مددجویان انجام شده است.
او به آزادی زندانیان به همت انجمن در یک سال گذشته اشاره کرد و گفت: ۶۶ نفر از این زندانیان از حبس آزاد شده و به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.
دهقانی از تهیه و تحویل لوازم‌التحریر فرزندان این خانواده‌ها به تعداد ۴۶۰ مورد و تهیه ۷۰۰ دست لباس و البسه نو و توزیع آن در بین این خانواده‌ها خبر داد و افزود: تهیه جهیزیه برای فرزندان زیرپوشش به تعداد ۶۵ مورد انجام شده و سبد کالای توزیع شده نیز بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ مورد بوده است.
او در ادامه تصریح کرد: این انجمن با هدف اشتغال ۲۲۰ نفر آموزش مهارتی را در نظر گرفته و در کنار آن برای ۶۳۰ نفر آموزش مهارت‌های زندگی اجرایی و عملیاتی شده است.
مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان استان اردبیل از پرداخت اجاره منزل ۲۱۴ مورد از مددجویان زیرپوشش انجمن خبر داد و گفت: ۹۰ مورد تهیه لوازم خانگی و ۱۳۵ مورد اهدای کارت هدیه را در بین مددجویان زیرپوشش شاهد بودیم.
دهقانی به برگزاری جشن نسیم مهر همزمان با روز حمایت از خانواده‌های زندانیان اشاره کرد و افزود: این انجمن مجموعه خیریه عام‌المنفعه است که بدون بهره‌مندی از منابع دولتی سعی می‌کند با همراهی خیران و گروه‌های مختلف مردم حمایت خود را از خانواده‌های زندانیان انجام دهد.
او در ادامه گفت: تلاش مؤثری را در سال‌های اخیر انجام دادیم تا ۷۳۱ خانوار زیرپوشش انجمن در اردبیل بتوانند از خدمات مناسب و مطلوب بهره‌مند شوند.
مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان استان اردبیل به برگزاری جشن نسیم مهر با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای حمایت از خانواده‌های زندانیان اشاره کرد و افزود: این کمک‌های جمع‌آوری شده در حوزه‌های مختلف به نفع این خانواده‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.