ستار هاشمی در حکمی «نیک محمد بلوچ زهی» را به سمت «مشاور وزیر در توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات در مناطق روستایی و مجری طرح خدمات عمومی اجباری (USO)» منصوب کرد.

سیدستار هاشمی در حکم انتصاب «نیک محمد بلوچ زهی» به سمت «مشاور وزیر در توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات در مناطق روستایی و مجری طرح خدمات عمومی اجباری (USO)» که عصر چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ صادر شده، خطاب به بلوچ زهی تصریح کرد: نظر به مراتب شایستگی، تعهد، تجربه و توانمندی جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «مشاور وزیر در توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات در مناطق روستایی و مجری طرح خدمات عمومی اجباری (USO)» منصوب می‌شوید.

وزیر ارتباطات در این حکم افزود: امید است با اتکال به خداوند متعال، رعایت اخلاق و تقوای الهی و در چارچوب قوانین و مقررات، اهداف سند چشم انداز و سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری «مدظله العالی» و قانون برنامه هفتم توسعه و با رعایت منشور اخلاقی کارگزارن دولت چهاردهم، ضمن تعامل لازم با مسئولان و سایر نهاد‌ها و سازمان‌ها در اجرای سیاست‌های دولت و حفظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی در خدمت به مردم شریف ایران با سرلوحه قرار دادن محور‌های زیر ساعی و سرفراز باشید.

نیک محمد بلوچ زهی، دانش آموخته رشته مهندسی کامپیوتر از دانشگاه علم و صنعت ایران در مقطع دکتری و عضو هیات علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان است.

مشاور جدید وزیر در توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات در مناطق روستایی یک جوانِ سنی مذهب و نخبه دانشگاهی برآمده از منطقه‌ای محروم در استان سیستان و بلوچستان است که افزون بر تدریس و پژوهش در دانشگاه و محیط‌های علمی، رده‌های مختلف اجرایی را از سطوح پایین در مناطق محروم طی کرده است.

بلوچ زهی پیش از این مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات در سیستان و بلوچستان بود که در کنار فعالیت‌ها و مسئولیت‌های مختلف اجرایی، پژوهش‌های علمی متعددی را در حوزه‌های مرتبط با رشته دانشگاهی خود انجام داده است.

با انتصاب این جوان بلوچِ خوشنام و دانشگاهی رشد یافته در استان سیستان و بلوچستان، انتظار می‌رود خدمت به مناطق روستایی و محروم کشور در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و توسعه زیرساخت‌ها شتاب بیشتری به خود گیرد و عرصه برای شکوفایی و توسعه اقتصاد و کسب و کار‌های دیجیتال در این مناطق بیش از گذشته فراهم شود.

وزیر ارتباطات همچنین در نامه جداگانه‌ای از زحمات و خدمات ایرج روحی در مدت تصدی مسئولیت مشاور وزیر در توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات در مناطق روستایی قدردانی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار