براساس قرارداد جدید با شرکت بیمه و در ادامه طرح بیمه مشترکان گازطبیعی، همه مشترکان گاز خانگی- تجاری استان همدان، در برابر حوادث ناشی از گاز بیمه شدند.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت: در راستای اجرای جزو ۲ تبصره هفت ماده واحده قانون بودجه و ماده ۱۲ قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، بیمه دی به عنوان بیمه‌گر حوادث مشترکان خانگی و تجاری گاز طبیعی حسب فرآیند مناقصه مشخص شد.

مجید الهیاری با اشاره به برگزاری مناقصه و مشخص شدن بیمه‌گر، گفت: در صورت بروز حوادث ناشی از مصرف گاز طبیعی از جمله انفجار، آتش‌سوزی و مسمومیت‌های ناشی از استنشاق آن به مشترکان و محدوده اشتراک آن خسارت پرداخت می‌شود.

او حق بیمه این قرارداد را به ازای هر مشترک خانگی از جمله شهر و روستا چهار هزار ریال و هر مشترک تجاری شهری و روستایی را ماهیانه ۳۰ هزار ریال برآورد کرد و گفت: پرداخت حق بیمه مشترکان از طریق قبوض صادره گاز بها خواهد بود.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت: برای مواردی همچون فوت، نقص عضو و از کارافتادگی دائم و جبران هزینه‌های پزشکی برای مشترکان خانگی و تجاری شهری و روستایی در هر حادثه غرامت‌هایی در قرارداد پیش‌بینی شده است که توسط بیمه‌گر پرداخت خواهد شد.

الهیاری گفت: استان همدان ۶۷۱ هزار و ۲۸۲ مشترک گاز خانگی و تجاری دارد که همه مشترکان زیر پوشش بیمه قرار گرفتند.

او گفت: سال گذشته به طور میانگین روزانه ۸۷۰ میلیون متر مکعب گاز در سطح کشور مصرف شده که ۲۵ میلیون متر مکعب از این میزان سهم استان همدان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار