مدیرکل بهزیستی کردستان از آغاز به کار پویش "همه حاضر " با هدف تأمین لوازم‌التحریر دانش‌آموزان تحت پوشش بهزیستی خبر داد.

حسین رسولی در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: پویش «همه حاضر» از تاریخ ۲۱ شهریور لغایت ۱۵ مهرماه با هدف تأمین لوازم التحریر دانش آموزان تحت پوشش آغاز بکار کرده است .

وی افزود : ما در این پویش به دنبال تأمین مایحتاج دانش آموزان جامعه هدف تحت پوشش سازمان همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید هستیم و تمام تلاش خود را برای حضور حداکثری این عزیزان در مدارس انجام خواهیم داد.

مدیرکل بهزیستی کردستان ادامه داد: یکی از اهداف سازمان بهزیستی حمایت از دانش آموزان تحت پوشش و تهیه ملزومات مورد نیاز دانش آموزان است و این سازمان همچون سال های گذشته آمادگی خود را برای دریافت کمک‌های مردمی هموطنان و رساندن آن به دست نیازمند واقعی اعلام می‌دارد.

وی افزود: خیرین و نیکوکاران می توانند با شماره گیری کد دستوری #۲۲۲۸۸*۶۶۵۵* و شماره کارت ۶۷۸۴-۷۱۸۱-۹۵۷۰-۶۳۶۷ و شماره حساب ۶۱۶۴۰۳۴۵۴۱۷۰۶۱۰۰ دراین پویش شرکت کنند.

مدیرکل بهزیستی کردستان یادآور شد: یکی از اهداف سازمان بهزیستی حمایت از دانش آموزان تحت پوشش و تهیه ملزومات مورد نیاز آنان است و امسال نیزهمانند سال‌های گذشته آمادگی خود را برای دریافت کمک‌های مردمی رساندن آن به دست نیازمند واقعی اعلام می‌دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.