معاون مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از اصلاح و بهینه سازی شبکه‌های برق رسانی در ۲۸۵ روستای سطح استان تا پایان امسال با صرف ۱۳۸۰ میلیارد ریال اعتبار خبر داد.

محمدعلی عزیزی افزود: جهت محرومیت زدایی از اقشار روستایی، برقراری عدالت اجتماعی و با هدف رفاه عمومی وتامین برق پایدار و مطمئن برای مردم در مناطق روستایی، هم اکنون پروژه‌های اصلاح و بهینه سازی شبکه‌های برق در ۲۸۵ روستای سطح استان در حال اجراست که تا پایان سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

او خاطرنشان کرد: جهت اجرای این پروژه ها، جابجایی ۷۳ دستگاه ترانسفورماتور، تعویض و نصب ۴ هزار اصله پایه به همراه نصب ۵ هزار دستگاه چراغ روشنایی انجام خواهد پذیرفت.

این مقام مسئول با بیان اینکه هم اکنون ۹۸ درصد روستا‌های استان از برق پایدار و مطمئن برخوردارند، افزود: در سال گذشته ۵ روستا در استان فارس برقدار شدند که با این تعداد روستای برقدار، درحال حاضر تعداد روستا‌های برخوردار از نعمت برق در استان فارس به ۲۴۷۹ روستا رسیده است.

عزیزی یادآور شد: به منظور برقرسانی به این تعداد روستا در نیمه نخست سال جاری ۱۶.۱ کیلومتر شبکه فشار متوسط روستایی و ۱.۷ کیلومتر شبکه فشار ضعیف روستایی نیز احداث شده است.

معاون مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس برخورداری مشترکان از برق پایدار و تامین رفاه جامعه را از مهمترین اهداف شرکت توزیع نیروی برق استان فارس عنوان و ابراز امیدواری کرد با اجرایی شدن پروژه‌های برق رسانی، ضمن تأمین برق مطمئن و پایدار برای همه مشترکان در روستا‌های استان، بیش از پیش زمینه محرومیت زدایی و بهره مندی روستانشینان از آسایش و رفاه فراهم شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار