معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: تامین زیرساخت‌ها در عظیمیه طبق زمان بندی دقیق پیش خواهد رفت و وضعیت تأمین مالی این پروژه نگران‌کننده نیست.

مهدی رجحانی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین در جلسه پیگیری روند تأمین زیرساخت‌های عظیمیه و تسریع آن که با حضور مدیران زیرساختی استان قزوین در استانداری برگزار شد، گفت: وضعیت تأمین مالی این پروژه نگران‌کننده نیست و پیمانکاران باید با دقت و سرعت به کار خود ادامه دهند، هیچ مشکلی در روند پروژه وجود ندارد و قرارداد‌ها به طور کامل امضا شده‌اند.

وی با اشاره به روند مثبت پیگیری‌ها گفت: مشکل خاصی در این پروژه وجود ندارد، در این راستا، بخش‌های مختلف خدمات‌رسانی مانند آب و فاضلاب، شرکت گاز و توزیع برق باید در اسرع وقت نسبت به تکمیل طرح‌ها اقدام کنند.

رجحانی تأکید کرد: سرعت در اجرای پروژه تأثیر مستقیمی بر تأمین منابع مالی دارد، بر همگان روشن است که دولت منابع محدودی دارد، اما در صورت تسریع در اجرای پروژه قطعا تخصیص‌های بعدی هم با سرعت بیشتری تامین خواهد شد.

وی افزود: در دولت سیزدهم با پیگیری‌های زیاد مشکل زمین‌های عظیمیه حل شد، ما به دنبال کار‌های نمایشی و گرفتن عکس یادگاری نیستیم که تنها به باز شدن گره زمین‌های عظیمیه بسنده کنیم، کار‌های زیربنایی و زیرساختی آغاز شده و باید طبق برنامه زمان‌بندی، خدمات آب، برق و گاز به این منطقه رسانده شود تا شرایط برای ساخت و ساز‌ها فراهم شود.

معاون عمرانی استاندار در ادامه به چالش‌های اجتماعی مرتبط با منطقه عظیمیه اشاره کرد و گفت: عظیمیه یک چالش بزرگ اجتماعی بود که خوشبختانه مشکلات آن حل شده است، صدور پروانه ساخت هم توسط شهرداری باید براساس منطقه مورد نظر صورت بگیرد که با پیگیری‌های صورت گرفته این موضوع هم در دستور کار مشترک قرار دارد و فاز‌های مختلف به نوبت به سرانجام خواهند رسید.

رجحانی در پایان خواستار هماهنگی و تعامل بیشتر میان نهاد‌های مختلف شد تا پروژه با تأخیر مواجه نشود و اطلاع‌رسانی‌های عمومی به گونه‌ای انجام شود که با توجه به پهنه‌بندی‌ها زمان تامین زیرساخت به اطلاع ذی نفعان رسانده شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار