قالیباف گفت: در راستای تعامل صحیح دولت و مجلس باید انتصابات رده‌های میانی تخت عنوان وفاق صورت گیرد.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور در صحن علنی امروز (یکشنبه ۲۵ شهریور) گفت: فرارسیدن ماه پر خیر و برکت و آغاز امامت حضرت ولیعصر (عج) را به ملت ایران تبریک عرض می‌کنم و پیشاپیش هفته وحدت را گرامی می‌دارم.

وی اظهار کرد: وحدت امروز مسلمانان جهان یکصدایی پیرامون مسئله فلسطین است و امروز غزه پایتخت قلب‌های مسلمانان جهان و معیار تشخیص اسلام محمدی از اسلام نمایشی و خائنانه است. 

رئیس مجلس بیان کرد: آرمان فرق اهل تسنن و اهل تشیع متوقف ساختن نسل کشی ۸۰ ساله توسط جنایتکاران حرفه‌ای رژیم صهیونیستی است. 

وی افزود: تاکید می‌کنم نمایندگان مجلس موفقیت دولت را موفقیت نظام می‌دانند و کمک به دولت را در چارچوب وظایف خود می‌دانند و این رویکرد در تعیین کابینه خود را نشان داد لذا در راستای تعامل صحیح دولت و مجلس باید انتصابات رده‌های میانی تحت عنوان وفاق صورت گیرد و مجلس در کمیسیون‌های تخصصی بر حسن اجرای قوانین موضوعه و نحوه انتصاب اشخاص در مشاغل حساس نظارت خواهد کرد و مدیران متخصص در همه رده‌های مدیریتی انختاب شود و انتظارات مردم را برآورده کنند.

قالیباف اظهار کرد: باید اشاره کنم که اتهامات بی‌اساس تروییکای اروپایی علیه ایران نشان‌دهنده تاثیر گرفتن کورکورانه آنها از رژیم صهیونیستی است. 

وی تاکید کرد: تکرار ادعا‌های کذب رژیمی که به دروغگو بودن شهره است تا زمانی که اروپایی‌ها بخواهند با ادعا‌های کذب زمینه را برای فشار بیشتر فراهم کنند هیچ گفتگویی شکل نخواهد کرد.

قالیباف در پایان قرار گرفتن ماهواره چمران ۱ توسط ماهواره بر قائم را به وزارت دفاع و سپاه و خانواده نیرو‌های مسلح و مدال‌آوری ورزشکاران پارالمپیکی و رکوردشکنی ساره جوانمردی در این مسابقات را تبریک گفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۵ ۲۵ شهريور ۱۴۰۳
افغانی را بیرون کنید افغانی را بیرون کنید
Germany
ناشناس
۱۷:۴۵ ۲۵ شهريور ۱۴۰۳
مجلسیا میخوان تو انتخاب معاون وزیرم دخالت کنن ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۲۵ شهريور ۱۴۰۳
در پاسخ به مسعود پزشکیان، رئیس قوه مجریه، محمدباقر قالیباف و حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای

سلام علیکم

امروز شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ هست که متأسفانه هنوز هم تکلیف پرداخت تفاوت افزایش معوقات بن خوار بار و سایر رفاهیات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران از فروردین ماه سال ۱۴۰۱ تاکنون مشخص و روشن نیست چرا؟ به خاطر ناتوانی، دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس! در مجلس شورای اسلامی بیش از ۳۰۰ الی ۴۰۰ نفر نماینده درخانه ملت حضور دارند و فقط متأسفانه ۱ و ۲ نفر از حق و حقوق بازنشستگان شرکت مخابرات دفاع و حمایت می کنند سوال اینجاست که پس بقیه نمایندگان مجلس درخانه ملت چکار می کنند؟
ما بازنشستگان مخابرات میخواهیم بن خواربار وسایر رفاهیات بر اساس قانون وآئین نامه حقوق ودستمزد کارکنان شرکت مخابرات ایران بر اساس حداقل دستمزد همان سال پرداخت گردد نه بر اساس سال ۱۴۰۰
بن خواربار در سال ۱۴۰۳ باید ماهیانه ۳۹۶۰۰۰۰ تومان باشد نه ۱۴۰۰۰۰۰ تومان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۲۵ شهريور ۱۴۰۳
شرم آور و تاسف بار است که در این مدت 5 ماه و 25 روز است که هنوز هم تکلیف همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص، معلوم و روشن نشده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۶ ۲۵ شهريور ۱۴۰۳
با توجه به اقتدار و عملکرد خوب طی این سالها در دیپلماسی نیروهای مسلح بهترین کار برای وزارت خارجه استفاده از همین نیروهای کارآمد در عرصه بین الملل نیروهای مسلح است
آخرین اخبار