معاون بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از معرفی ۱۵ واحد صنفی متخلف بخش ساردوئیه جیرفت به تعزیرات حکومتی خبر داد.

محمدعلی توکلی از گشت مشترک بازرسی با بخشداری ساردوئیه از واحد‌های صنفی شهر درب بهشت از توابع بخش ساردوئیه شهرستان جیرفت با حضور بخشدار این بخش خبر داد.

 وی افزود: در اجرای طرح نظارتی ایام مدارس که از ۱۰ شهریورماه آغاز می شود و تا ۱۵ مهرماه ادامه دارد، بازرسان و کارشناسان بازرسی این اداره کل ضمن پایش بازار در سطح همه شهرستان‌های جنوب استان کرمان، با متخلفان برخورد می‌کنند.

معاون بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان بیان داشت: بازرسان این اداره کل در ادامه بازرسی‌های خود از واحد‌های صنفی در قالب گشت مشترکی که با حضور بخشدار ساردوئیه در شهر درب بهشت برگزار شد، از واحد‌های صنفی این شهر زیارتی بازرسی به عمل آوردند.

وی افزود: در این بازرسی، متصدیان ۱۵ واحد صنفی متخلف به سبب تخلفاتی نظیر گران فروشی درج نکردن قیمت، صادر نکردن صورت حساب و ارائه نکردن فاکتور خرید، ضمن ثبت تخلفات آنان در سامانه تخلفات صنفی و تعزیراتی، به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان جیرفت معرفی شدند.

توکلی در ادامه تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی می‌توانند با مراجعه حضوری به معاونت بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان واقع در خیابان امداد و یا به صورت غیر حضوری از طرق سامانه ۱۲۴ و آدرس اینترنتی www.۱۲۴.ir تخلف احتمالی را گزارش کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار