رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم از دستگیری سارقان حرفه‌ای غیربومی در قم و کشف هفت فقره سرقت منزل و یک قبضه سلاح کلت کمری از آنان خبر داد.

 سرهنگ جعفر عباسعلی پور عصر جمعه  اظهار کرد: در پی وقوع سرقت‌های متعدد منازل در شهر قم که موجب سلب امنیت و آسایش عمومی شهروندان شده بود، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه پلیسی مشخص شد سارقان غیربومی بودند و با ۲ دستگاه خودروی تیبا و پژو از یکی از استان‌های غربی کشور حرکت و قبل از ورود به استان قم پلاک اصلی خودرو را فک و پلاک جعلی را بر روی خودرو‌ها نصب و برای انجام نیت خود به مناطق مرفه نشین عزیمت می‌کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان قم اضافه کرد: کارآگاهان در ادامه تحقیقات موفق شدند هویت مالک خودروی پژو ۲۰۷ را شناسایی کنند و مشخص شد این باند از یکی از شهرستان‌های همجوار خارج و به سمت یکی از استان هان غربی کشور در حرکت هستند که درنهایت این خودرو در محور تهران- قم شناسایی، متوقف و طی یک عملیات غافلگیرانه سارقان مذکور دستگیر، در بازرسی از این خودروی، یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه فشنگ مربوطه کشف شد.

وی افزود: در بازجویی پلیسی متهمان به هفت فقره سرقت منزل در سطح استان قم اعتراف کردند که در این خصوص پرونده تشکیل شد و سارقان به دادسرا اعزام و با قرار قانونی روانه زندان شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار