مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری قم گفت: برای اولین بار ۵ تقاطع در سطح شهر به سامانه هوشمند ثبت تخلف عبور از چراغ قرمز متصل شده و اقدامات ترافیکی در راستای اطلاع رسانی به شهروندان انجام شده است.

سید وحید محسنی  از نصب علائم ترافیکی در ۵ تقاطع سطح شهر خبر داد و اظهار کرد: به دنبال اجرای سیاست‌های معاونت حمل و نقل و ترافیک با هدف توسعه سامانه‌های هوشمند حمل و نقلی و ثبت تخلفات در سطح شهر، ۵ تقاطع به سامانه هوشمند ثبت تخلف عبور از چراغ قرمز متصل می‌شود.

وی افزود: پنج سامانه هوشمند ثبت تخلف عبور از چراغ قرمز برای اولین بار در شهر قم آماده اخذ کد اجراییات پلیس راهور و بهره برداری جهت ثبت تخلفات توقف بر روی خط ایست و عبور از چراغ قرمز است.

مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری قم با اشاره به اهتمام شهرداری قم به هوشمندسازی نظارت بر ترافیک تصریح کرد: تقاطع بلوار دانشگاه و بلوار شهید تقوی، تقاطع دانشگاه و بلوار شهید مولوی، تقاطع بلوار امامت و امام علی (ع)، بلوار امامت و خیابان استقلال و تقاطع بلوار فردوسی و خیابان دانیال از جمله تقاطع‌هایی است که به سامانه هوشمند متصل شده است.

محسنی با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی و افزایش سطح آگاهی شهروندان خاطرنشان کرد: از جمله اقدامات ترافیکی انجام شده در این تقاطع‌ها می‌توان به نصب تابلو‌های علائم ایستادن پشت خط ایست، ثبت مکانیزه تخلفات و نصب بنر‌های آموزشی اشاره کرد.

وی در پایان اضافه کرد: هدف سازمان حمل و نقل و ترافیک از پیگیری این موضوع افزایش رضایت شهروندان در تردد از تقاطع‌های همسطح و کاهش تخلفات عبور از چراغ است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار