منابع فلسطینی از شهادت ۶۴ فلسطینی در غزه طی حملات صهیونیست‌ها در شبانه روز گذشته خبر دادند.

ناکامی در روند مذاکرات صلح در غزه اکنون بر شدت توحش رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان افزوده است به طوری که طی دو ماه اخیر این رژیم به طور گسترده مناطقی که خود آن را برای غیرنظامیان امن اعلام کرده بود را بمباران و تلفات سنگینی را به فلسطینیان تحمیل کرد. 

به گزارش الجزیره، وزارت بهداشت فلسطین با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: طی شبانه روز گذشته ارتش رژیم صهیونیستی با بمباران گسترده مناطق مسکونی دستکم ۶۴ غیرنظامی را به شهادت رسانده است. این در حالی است که این حملات ۱۰۴ مجروح نیز برجای گذاشته است. 

این بیانیه می‌افزاید: بدین ترتیب شمار شهدای فلسطینی از زمان آغاز جنگ غزه در هفتم اکتبر ۲۰۲۳ به ۴۱ هزار و ۸۴ تن رسید. همچنین بیش از ۹۵ هزار غیرنظامی طی این مدت مجروح شده اند. 

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی دقایقی پیش اقدام به بمباران یک مدرسه در اردوگاه آوارگان ناصیرات در مرکز غزه کردند. آمار فعلی منتشر شده از سوی وزارت بهداشت فلسطین شامل شهدای این حادثه نمی‌شود. 

برآورد‌ها نشان می‌دهد اکنون بیش از ۱۰ هزار فلسطینی در زیر آوار قرار دارند و با پایان جنگ و آغاز فرآیند آواربرداری، در نهایت باید این تعداد را نیز به شمار شهدا اضافه کرد. 

مترجم: ابوالفضل هاشمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار