مسئول جهادی بسیج دانشجویی لرستان گفت: تابستان امسال بیش از ۸ هزار نفر در مناطق محروم لرستان از خدمات جهادگران بسیجی بهره‌مند شدند.

محمد ابدالی اظهار داشت: جهادگران بسیجی در طول سال و در راستای محرومیت‌زدایی و خدمت به مردم مناطق محروم، همه تلاش خود را به کار گرفته‌اند و در عرصه‌های مختلف آموزشی، عمرانی، فرهنگی، دامپزشکی، درمانی و بهداشتی این خدمات را ارائه می‌دهند.

وی افزود: در تابستان امسال ۴۰ گروه جهادی از استان لرستان در قالب یک‌هزار و ۸۰۰ نفر اعم از دانشجویان خواهر و برادر راهی مناطق محروم استان شدند که جهادگران بسیجی تعطیلات تابستانی خود را اینگونه سپری نمودند.

مسئول جهادی بسیج دانشجویی لرستان تصریح کرد: اردوی جهادی دانشجویان در ایام تابستان هفت روزه بود که از ابتدای تابستان این اردو‌ها آغاز شده و تا پایان شهریور ادامه دارد که استقبال دانشجویان بسیجی برای خدمت‌رسانی در مناطق محروم بسیار زیاد است.

ابدالی بیان کرد: از ابتدای فصل تابستان تاکنون بیش از ۸ هزار نفر از مردم مناطق محروم از خدمات این تعداد دانشجوی جهادگر در عرصه‌های مختلف آموزشی، دامپزشکی، پزشکی، فرهنگی و عمرانی بهره‌مند شدند.

وی با اشاره به استقرار دانشجویان جهادگر سه دانشگاه استان در شول‌آباد الیگودرز، گفت: در حال حاضر ۱۸۶ نفر از دانشجویان این دانشگاه‌ها با حضور در این مناطق به محرومان و مردم ساکن این منطقه خدمت می‌کنند.

مسئول جهادی بسیج دانشجویی لرستان یادآور شد: از دیگر اقدامات انجام شده توسط دانشجویان جهادگر در تابستان امسال، شاداب‌سازی ۳۰ مدرسه مناطق محروم بود که دانشجویان با حضور در این مدارس اقدام به رنگ‌آمیزی، تعمیر میز و نیمکت کلاس‌های درس و سایر اقدامات مورد نیاز مدارس نمودند تا کلاس‌های درس برای سال تحصیلی جدید آماده شود.

ابدالی خاطرنشان کرد: در حوزه دامپزشکی نیز بیش از ۱۵ هزار راس دام که در مناطق محروم بودند، توسط جهادگران حوزه دامپزشکی و با همکاری دامپزشکی واکسینه شدند.

وی با اشاره به ضرورت محرومیت‌زدایی، ادامه داد: جهادگران برای زدودن غبار محرومیت و کمک به محرومان که از رسالت‌های مهم بسیج است، در صحنه حضور دارند و با همین تفکر بسیجی و خدمت، توانسته‌اند مشکلات زیادی از محرومان را برطرف نمایند.

 

برچسب ها: بسیج ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.