معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: گسترش و نهادینه‌سازی فرهنگ تعاون، به عنوان یک ارزش می‌تواند بسیاری از مسائل جامعه و مشکلات مردم را حل کند.

حسین ابراهیمی کردیانی، روز دوشنبه به مناسبت هفته تعاون در دیدار جمعی از مدیران تعاونی ها و روسای ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تعاون روستایی شهرستان سبزوار گفت: بدون شک با ایجاد ظرفیت های پایدار و حذف رقابت های منفی، ظرفیت های حوزه تعاون شکوفا خواهد شد.

وی نقش آفرینی تعاونگران را لازمه تحقق شعار سال دانست و افزود:‌ تعاونی ها نقش مهمی در اقتصاد کشور دارند و از طریق مشارکت گروهی، نقش مهمی در توسعه و اشتغال پایدار ایفا می کنند.

فرماندار ویژه سبزوار با اشاره به احصای مشکلات تعاونی ها و ارائه پیشنهادهای مناسب برای رفع آن توسط خود تعاونی ها، تاکید کرد:‌ با برگزاری جلسات در این خصوص و پیگیری مسائل و پیشنهادهای تعاونی ها، می توان از ظرفیت آنها برای کمک به دولت و خدمت بیشتر به مردم قدم های مثبتی برداشت.

در این نشست رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نیز تعاون روستایی سبزوار گزارشی از وضعیت تعاونی های شهرستان و فعالیت های این حوزه ارائه کرده و برخی از مدیران تعاونی ها نیز مسائل و مشکلات مربوط به این بخش را بیان کردند.

اکنون ۷۷۸ شرکت تعاونی در سبزوار در بخش‌های خدماتی، توزیعی، تولیدی، فرش، مسکن، مصرف، صنعتی و کشاورزی فعالیت دارند و از این طریق برای بیش از ۱۳ هزار نفر اشتغال ایجاد شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.