فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تلاش می‌کنیم آن‌طور که شایسته مردم، زائرین عزیز، مومنین و محبین اهل بیت (ع) است از همه امکانات سپاه استفاده کنیم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی امروز دوشنبه در حاشیه بازدید از مسیر جاده قدیم مشهد به نیشابور و محل استقرار موکب های خدمت رسان به زائرین پیاده حرم رضوی اظهار کرد: الحمدلله در بازدید از مسیر همه مواکب برقرار بود و مردم نیز در آرامش در حال پیاده روی به سمت حرم امام رضا (ع) بودند.وی افزود: هم اکنون یک چرخه کاملی از خدمت رسانی ایجاد شده و خدماتی مانند آب رسانی، تغذیه، استراحت و اسکان و همه نیازهای زائران برای مسیر طولانی و رسیدن به مقصد مهیا شده است. وی تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همانطور که در ایام اربعین حسینی، در ایران و عراق همه امکانات و توان خودش را از قبیل ترابری، بیمارستان صحرایی، خدمات تغدیه، اسکان و امنیت و... به کار گرفت، در شهادت ثامن الحجج نیز، سپاه امام رضا (ع) در استان خراسان رضوی و سپاه دیگر استان ها مشغول خدمت به زائرین هستند.سرلشکر سلامی با بیان این که همه امکانات سپاه متعلق به این مردم و برای رفاه حال آن هاست، گفت: ما از هیچ کمکی مضایقه نمی‌کنیم. علاقمند هستیم که مردم از تسهیلات سپاه به مفهوم واقعی استفاده کنند. الحمدلله همه فرماندهان ما در اینجا، هم فرمانده محترم سپاه امام‌ رضا (ع) و هم دیگر نواحی مختلف و بچه‌های سپاه و بسیج مشغول کمک به زائرین حضرت ثامن الحجج (ع) هستند.

فرمانده سپاه خاطرنشان کرد: این یک افتخار بزرگ برای همه ما در سپاه است که بتوانیم در خدمت به زائران امام رضا علیه السلام قدمی برداریم. تلاش می‌کنیم آن‌طور که شایسته مردم عزیز و زائرین عزیز، مومنین و محبین اهل بیت علیه السلام است از همه امکانات سپاه استفاده کنیم.وی تصریح کرد: مهم این است که همه مردم در این عزای بزرگ شریک هستند و هر کسی در هر موقعیتی که هست هر قدمی را یک افتخار معنوی بزرگ و ذخیره‌ای برای آخرت می داند. از همه عزیزان التماس دعا داریم و امیدواریم که بتوانیم همه خادم باشیم و هم برای امنیت زائران حداکثر تلاش انجام دهیم.

برچسب ها: سپاه ، زائرین مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.