فرمانده کل انتظامی کشور گفت: ما برای صیانت از کارکنان و رسیدن به انتظامی تراز انقلاب اسلامی، راهی جز تمسک به قرآن و عترت نداریم و باور ما این است که پلیس مکتبی در سایه قرآن و اهل بیت(ع) محقق می گردد.

سردار احمد رضا رادان در مراسم اختتامیه پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خانواده های کارکنان و پانزدهمین دوره مسابقات خواهران شاغل انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن عرض خیر مقدم به همه کسانی که دل در گرو قرآن کریم دارند گفت: انسان‌ها در روی زمین معمولاً با تلاطم‌های فراوان روبرو می‌شوند که اساس دنیا نیز هم همین است،برابر گفته قرآن ،انسان‌ها را در سختی‌ها قرار می‌دهند تا آنها را آزمایش کنند، انسانی که برای او فتنه‌های گوناگون در روی زمین است، باید چگونه باشد تا بتواند از این فتنه‌ها عبور کند،در دوره‌ای که با فتنه‌های فرهنگی بسیار زیادی روبرو هستیم جز با تمسک به قرآن و عترت نمی توان از این مشکلات عبور کرد.

رادان تاکید کرد: ما برای صیانت از کارکنان و رسیدن به انتظامی تراز انقلاب اسلامی، راهی جز تمسک به قرآن و عترت نداریم و یقین ما این است که پلیس مکتبی در سایه قرآن و اهل بیت(ع) محقق می گردد.ارشدترین مقام انتظامی کشور افزود: دشمنان ما به چادر می‌تازند، چرا که اگر چادر را تخریب کنند، پرچم را گرفتند.

وی ادامه داد: اگر دختران ما با نور قرآن و اهل بیت علیهم السلام هدایت شوند و پرچمداری کنند، مرد ما و پسر ما در زیر این پرچم مقدس می‌تواند علمدار باشد، می دانید که وقتی پرچمی نباشد، علمی نخواهد بود و این فقط یک صحنه کوچک از تهاجم فرهنگی دشمنان است، اما یقین ما این است که ان شاءالله پرچم این انقلاب که با خون شهیدان استوار است را با دستان مبارک مقام معظم رهبری( مدظله العالی)، به حضرت ولی عصر (عج) تقدیم کنیم، پس باید باشیم، مقاوم بمانیم و این راه نورانی را با اقتدار دنبال کنیم.چون تنها با قرآن می توانیم از موانع سخت زندگی عبور کنیم.

سردار رادان در ادامه ابراز داشت: در مسیر شما تا مقصد، کمینگاه‌های فراوانی وجود دارد چون میخواهند پرچم را از دست شما بگیرند و اگر پرچم از دست دختر ما گرفته شد، علم از دست مردان هم خواهد افتد، در این مسیری که هزاران کمین در آن است اگر به قرآن تمسک و توج پیدا کردیم و به اهل بیت علیهم السلام توسل پیدا کنیم، موفق می‌شویم.

رئیس پلیس کشور گفت: آنچه می تواند چراغ راه برای عبور از موانع فرهنگی، اقتصادی،مشکلات، دسیسه ها و فریب ها باشد تمسک به قرآن و نهج البلاغه است.

وی اضافه کرد: در بین همکاران ما کسانی که به قرآن علاقمند بودند در زمینه‌های مختلف قرآنی و یا در مسیر قرآن هستند درصد تخلف کمتری و یا اصلاً تخلفی نداشته اند و یا فوق العاده ناچیز بوده است.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در خاتمه تاکید گرد: انتظامی کشور باید سازمانی هوشمند و در جای خودش قاطعیت داشته باشد که این ها همه در زیر سایه قرآن و اهل بیت علیهم السلام میسر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.