رییس مجلس شورای اسلامی گفت: برخی را می‌بینم، حالا به هر دلیلی، قلبشان راضی نیست این دولت موفق شود و این با خواسته رهبری همسو نیست.

محمد باقر قالیباف دیروز دوشنبه درحاشیه آئین سوگواری رحلت پیامبر (ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) در مشهد گفت: همیشه باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم و هر جا که سخنی در راستای کلام حضرت آقا باشد را دنبال کنیم.

او افزود: رهبر انقلاب می فرمایند موفقیت دولت موفقیت همه ماست، مواضع من نیز کاملا روشن و شفاف بوده و مواضع من مبهم نبوده است اما برخی را می بینم ، حالا به هر دلیلی، قلبشان راضی نیست این دولت موفق شود و این منطبق با خواسته رهبری همسو نیست.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر نقدی به دولت داریم که داریم می توانیم در جلسات دو نفره با رئیس جمهوری مطرح کنیم وگرنه در نشست های سه نفره و یا در شورای عالی امنیت ملی بیان کنیم و یا در هیات رییسه مجلس یا صحن علنی مجلس مطرح می کنیم و در نهایت با مردم در میان می گذاریم اما این که در کمین بنشینیم و چوب لای چرخ بگذاریم و یا در کمین بنشینیم و دولت را تضعیف کرده و ایراد بی خود بگیریم صحیح نیست و مغایر با حرف رهبر انقلاب است.

قالیباف بیان کرد: حتما حامی مبانی انقلاب هستیم و حتما به دولتی که در مسیر و در راستای مبانی انقلاب باشد خدمت می کنیم و این موضوع را عین حق و جوانمردی می دانیم و به آن کمک نیز می کنیم.

محمد باقر قالیباف همه ساله همزمان با ایام رحلت پیامبر(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت حضرت رضا(ع) در آئین‌های سوگواری روزهای پایانی ماه صفر در مشهد شرکت می کند.

 

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حقوق بگیر بازنشسته
۱۱:۳۸ ۱۳ شهريور ۱۴۰۳
حالا این دولت چه کار کرده که عده ای نمی توانند ببینند؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۷ ۱۳ شهريور ۱۴۰۳
افراد حسود و بدل که چشم دیدن موفقیت های دیگران را ندارند و و فقط حزب و اطرافیان خودشان را دوست دارند در رأس کار باشند و خودشان را حزب‌اللهی صفت و سخت نشان میدهند تا کسی بهشان شک نکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۷ ۱۳ شهريور ۱۴۰۳
آقای قالیباف لطفا در اون مجلسی که چند صد آدم توش هست . مشکل مردم را حل کنید . ببخشید نخواستیم مشکل ما را حل کنید . جلوی فساد و رانت و دلالی را بگیرید ! و گرنه دودش به چشم نظام می رود !از من گفتن از شما نشنیدن !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۱۳ شهريور ۱۴۰۳
آیا تو چنان که می نمایی هستی
Iran (Islamic Republic of)
A
۱۰:۵۸ ۱۳ شهريور ۱۴۰۳
سکه شد۴۷ میلیون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۰ ۱۳ شهريور ۱۴۰۳
آقای قالیباف !
حتما میدانید که هر واقعیتی را نبایستی مطرح نمود و
طرح هر موضوع زمان خاص خود را دارد ، و مهمتر اینکه
مسئولینی چون شما باید بیشتر مراقب صحبتهایشان
باشند !!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۱۳ شهريور ۱۴۰۳
آقای قالیباف کسانی که راضی نباشند؛ که دولت موفق باشد؛ فی قلوبهم مرض
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۱ ۱۳ شهريور ۱۴۰۳
کاسبان تحریم . مفتخورها. رانتخواران. اینها نمی‌خواهند دولت پزشکیان موفق شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۱۳ شهريور ۱۴۰۳
عه جدی میگی؟؟؟
خودت دیدی ؟؟
چطور اینا رو میبینی مشکل ما جوانان رو نمی بینی. ۵ سال رئیس مجلس هستی یک روز از نزدیک مشکل ما رو دیدی؟؟؟ میدونی ما جوانان هر روز از خواب بیدار میشیم یک مشکل بر مشکلات ما اضافه میشه؟؟
Iran (Islamic Republic of)
داش مشدی
۱۰:۵۶ ۱۳ شهريور ۱۴۰۳
راست میگی .تا چند روز پیش برق های خونه هامون درست بود نمی دونم چی شد بوی چی رو شنیدن کم نور شدن .هی دو ساعت به دو ساعت قایم موشک بازی می کنند ......فکر کنم بوی بنزین به دماغشون خورد یا....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۱۳ شهريور ۱۴۰۳
جالب اینجاست الان که نصف کشور خنک شده و کولر استفاده نمی‌کنند روزی ۲ ساعت برق را قطع می‌کنند این برق ها کجا میره خدا عالمه