رییس مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: بر اساس مذاکراتی که این مجمع با رییس جمهوری قبل از رای اعتماد مجلس به وزیران داشته است استاندار براساس وفاق ملی و شاخصه هایی همچون شایسته سالاری، سلامت و پاکدستی انتخاب خواهد شد.

محسن زنگنه گفت: با توجه به برخی اخبار و گمانه زنی های منتشر شده در رسانه ها هرگونه تعیین مصداقی توسط مجمع نمایندگان استان برای تعیین استاندار خراسان رضوی تکذیب می شود.

وی ادامه داد: برای تعیین مدیریت کلان استان در مجمع نمایندگان، نقطه نظرات و شاخص هایی مطرح شد و بر اساس گمانه زنی هایی که در فضای مجازی و رسانه ای وجود دارد بیش از ۲۰ نفر برای تصدی استانداری مطرح شده اند اما در نهایت مجمع هیچ گونه تصمیمی در خصوص مصادیق جایگاه استانداری اتخاذ نکرد.

رییس مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: تصمیم گیری در خصوص استاندار توسط دولت انجام خواهد شد و مقرر شد طی جلساتی در روزهای آینده با وزارت کشور و معاونان رییس جمهور نکات و دغدغه ها و مطالب مشورتی مجمع به اطلاع دولت برسد.

زنگنه افزود: نگاه دولت منطبق بر وفاق ملی است و نگرش صرف حزبی و گروهی و جناحی به طور قطع نمی تواند کشور را در مسیر رشد و تحقق اهداف مد نظر در برنامه های کلان برساند.

وی اضافه کرد: استاندار خراسان رضوی به طور حتم در تعامل و مشورت با مجمع نمایندگان خراسان رضوی، نماینده ولی فقیه در استان ، تولیت آستان قدس رضوی و سایر فرهیختگان و نخبگان استان و همه کسانی که رای و نظر آنها موثر و ارزشمند خواهد بود تعیین می شود.

رییس مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: خواهش من از احزاب استان این است که به شعار وفاق ملی و شایسته سالاری رییس جمهوری و همچنین احقاق حقوق استان در راستای توسعه خراسان رضوی پایبند باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار