مشخصات احتمالی آیفون ۱۶ و اپل واچ سری ۱۰ در آستانه‌ رونمایی رسمی بار دیگر فاش شدند.

در آستانه‌ برگزاری رویداد اپل قرار داریم؛ رویدادی که محفل رونمایی از آیفون ۱۶ و چند محصول دیگر غول فناوری آمریکایی خواهد بود. مارک گرمن، خبرنگار و افشاگر بلومبرگ، جزئیات تازه‌ای از آیفون ۱۶ و اپل واچ سری ۱۰ به‌اشتراک گذاشت.

آیفون ۱۶

براساس ادعای گرمن، مدل‌های پرو و پرو مکس آیفون ۱۶ به‌ترتیب نمایشگر ۶٫۳ و ۶٫۹ اینچی و حاشیه‌هایی «حدود یک سوم باریک‌تر» از نسل قبلی خواهند داشت.

مدل‌های جدید آیفون تراشه‌های سریع‌تر با موتور عصبی بهبود یافته خواهند داشت که اپل می‌گوید برای هوش مصنوعی بهینه شده است.

دکمه‌ جدید Capture احتمالاً بزرگ‌ترین ویژگی جدید آیفون ۱۶ به‌حساب می‌آید. این دکمه مثل دکمه‌ شاتر دوربین‌های حرفه‌ای عمل می‌کند و با یک فشار سبک روی سوژه فوکوس می‌کند و با فشار بیشتر عکس می‌گیرد. با کشیدن انگشت روی دکمه می‌توانید بین حالت عکاسی و فیلم‌برداری جابه‌جا شوید یا زوم کنید.

ایرپاد

اپل می‌خواهد قابلیت جدیدی برای ایرپاد معرفی کند تا به‌عنوان جایگزینی برای سمعک استفاده شوند. اپل احتمالا در حال توسعه‌ دستگاهی برای انجام تست شنوایی است. با این‌حال، توسعه‌ این دستگاه با تأخیر مواجه شده و ممکن است تا مدتی در دسترس نباشد.

به‌ ادعای گرمن اپل ظاهراً یک اشکال در ایرپاد نسل چهارم کشف کرده که منجر به تخلیه‌ سریع شارژ باتری می‌شود. این مشکل ظاهرا مربوط به نرم‌افزار بوده و قبل از عرضه‌ عمومی برطرف شده است.

اپل واچ

اپل در رویداد پیش رو احتمالا سه مدل جدید اپل واچ رونمایی خواهد کرد. اپل واچ اولترا ۳ با بهبود‌های جزئی و اپل واچ سری ۱۰ با طراحی جدید و بدنه‌ باریک‌تر و صفحه‌ نمایش بزرگ‌تر به بازار عرضه خواهند شد. تمامی مدل‌ها از قابلیت‌های هوش مصنوعی جدیدی بهره‌مند می‌شوند که روی بهبود عملکرد پایش سلامت متمرکز هستند.

گرمن ادعا می‌کند که احتمالاً مدل‌های جدید مک و آیپد در رویدادی دیگر معرفی خواهند شد. نسل بعدی آیفون SE و نسخه‌ جدید ایرتگ نیز برای عرضه در سال آینده برنامه‌ریزی شده‌اند. اپل رویداد It's Glowtime را ۱۹ شهریور برگزار می‌کند و زومیت آن مراسم را کامل پوشش خواهد داد.

منبع: زومیت

برچسب ها: آیفون ، اپل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار