وزیر آموزش و پرورش در جلسه ستاد پروژه مهر بر دو موضوع تعیین تکلیف تصحیح اوراق امتحانات شهریورماه و تحلیل نتایج کنکور ۱۴۰۳ تاکید کرد.

به نقل از وزارت آموزش و پرورش، علیرضا کاظمی در هجدهمین جلسه ستاد پروژه مهر با قدردانی از تلاش اعضای پروژه مهر استان ها، اظهار کرد: به استان‌هایی که در خصوص ساماندهی نیروی انسانی دچار ضعف عملکردی هستند، کمک شود تا هر چه سریع‌تر برای بازگشایی مدارس آماده شوند.

وی با بیان اینکه حضور جدی و شبانه روزی در فعالیت‌های مربوط به بازگشایی مدارس داشته باشید، گفت: آمار‌های ملی جهت گیری‌ها را به ما می‌دهد، اما ما باید نقطه‌ای و منطقه‌ای ورود پیدا کنیم.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تصحیح اوراق امتحانی شهریور ماه، تاکید کرد: برای این موضوع چاره اندیشی و وضعیت تصحیح اوراق امتحانی در استان‌ها به سرعت بررسی و پیگیری شود.

کاظمی به برخی تحلیل‌های نادرست از نتایج کنکور۱۴۰۳ اشاره کرد و بیان داشت: نتایج کنکور باید در چند بخش رتبه‌های تک رقمی، دو رقمی و سه رقمی تحلیل شود.

وی با اشاره به وضعیت ثبت نام دانش آموزان، اذعان کرد: اگر ثبت نام به درستی انجام نشود، سایر امور در پروژه مهر به صورت مطلوب انجام نخواهد گرفت.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه به طور روزانه ساماندهی نیروی انسانی را پیگیری می‌کنم، تصریح کرد: جدول نیاز نیروی انسانی به تفکیک کلاس معلم و نیرو‌های کیفیت بخشی تهیه شود تا چگونگی تامین نیروی انسانی در سراسر کشور با تامین نیرو‌های موجود و نیرو‌های حق التدریس شاغلین و بازنشستگان مشخص شود.

کاظمی برتعیین تکلیف چگونگی فرایند ثبت‌نام دانش آموزان اتباع طی سه روز آینده تاکید کرد و گفت: مدیران کل استان‌ها مدنظر داشته باشند که وفق قانون در بخش نیرو‌های خرید خدمات آموزشی فقط از نیرو‌هایی که سال‌های گذشته تدریس داشتند و مستندات تجربی دارند، استفاده شود.

در این جلسه، اعضای ستاد گزارش‌هایی از وضعیت تامین نیروی انسانی در استان ها، تصحیح اوراق امتحانی شهریورماه و وضعیت ثبت‌نام دانش آموزان ارائه دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار