مدیران پلتفرم ایکس و در رأس آن «ایلان ماسک» تغییراتی را برای بهبود و گسترش سرویس‌های این برنامه اعمال کرده‌اند.

 اکنون پس از عرضه نسخه بتای هوش مصنوعی Grok-2 برای کاربران، نسخه تلویزیون اپلیکیشن ایکس نیز منتشر شده و کاربران در گوگل‌پلی، اپ استور ال‌جی و آمازون می‌توانند آن را دانلود کنند. درصورتی که کاربر tvOS هستید، در جستجوی نسخه TV ایکس در اپ استور با آیکون قدیمی برنامه روبه‌رو خواهید شد.

به گزارش «Digital Trends»، تاریخ انتشار نسخه TV پلتفرم ایکس در اپ استور‌ها متفاوت است؛ برای مثال آمازون تاریخ حضور این برنامه را از اواخر جولای نشان می‌دهد و اپ استور ال‌جی نیز تاریخ انتشار آن را ۲۹ آگوست ۲۰۲۴ ذکر کرده است.

سازوکار نسخه TV ایکس
اول باید با اکانت ایکس خود به این برنامه لاگین کنید و یا درصورتی که اکانت ندارید، حساب جدیدی بسازید. در نسخه TV پلتفرم ایکس از رویداد‌های زنده و اخبار مطلع می‌شوید و ویدیو‌های مختلفی می‌بینید؛ در واقع با ساختاری مشابه یوتوب مواجه‌اید، اما با محتوای صریح‌تر و کیفیت پایین‌تر تبلیغات. هرچند «لیندا یاکارینو»، مدیرعامل ایکس، اعلام کرده نسخه تلویزیون ایکس پس از نصب از نمایش تبلیغات خودداری می‌کند.

ایکس در توضیحات این برنامه ادعا کرده با نسخه مخصوص تلویزیون، اخبار و محتوای روز را راحت‌تر نشان می‌دهد. اما بررسی‌های اولیه برخی خبرنگاران و علاقه‌مندان چندان امیدوارکننده نبوده و کیفیت برنامه را پایین ارزیابی می‌کنند. از طرفی، در tvOS کاربران نمی‌توانند سیاست‌های حریم خصوصی و قوانین این برنامه را ببینند و در ال‌جی نیز دسترسی کامل به این قوانین ندارند.

این برنامه در یکی از اپ استور‌ها با درجه سنی «مناسب برای نوجوانان» و در برخی دیگر از اپ استور‌ها برای سنین بالای ۱۲ سال درجه‌بندی شده است.

منبع: دیجیاتو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار