رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مراغه گفت: امسال با پیگیری‌های نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس شورای اسلامی اعتبارات ملی این اداره بیشتر از اعتبارات استانی است. 

شریفی گفت: امسال ۷۷۰ میلیارد ریال اعتبار استانی از طریق شورای برنامه‌ریزی شهرستان مراغه به اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اختصاص یافت که در مقایسه با سال گذشته حدود ۵۲۰ میلیارد ریال افزایش دارد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۲۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی برای حوزه راهداری این شهرستان جذب شد افزود: اعتبارات ملی حوزه راهداری مراغه امسال در حال تبدیل به موافقت‌نامه است و پس از ابلاغ به ۹۰۰ میلیارد ریال می‌رسد.

وی ادامه داد: این اعتبارات ملی شامل ۳۰۰ میلیارد ریال برای چهارخطه کردن جاده قدیمی مراغه – هشترود و ۶۰۰ میلیارد ریال برای احداث راه‌های روستایی و فرعی است.

وی در مورد آخرین وضعیت عملیات عمرانی در جاده قدیمی مراغه - هشترود گفت: تاکنون برای چهار خطه کردن این مسیر ۵۰ میلیارد ریال هزینه شده و این طرح دارای ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی است.

شریفی اضافه کرد: نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس شورای اسلامی علاوه بر اعتبارات ملی دستور لازم برای اختصاص هزار و ۵۰۰ تن قیر را هم برای راه‌های روستایی شهرستان از سازمان راهداری اخذ کرده است.

وی با ابراز امیدواری نسبت به تخصیص قابل توجه اعتبارات در بخش راهداری این شهرستان افزود: با وجود  اعتبارات ملی و استانی طی امسال شاهد عملیات چشمگیر در حوزه راه‌های روستایی اصلی و فرعی خواهیم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.