رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مراغه از اجرای چهار طرح برای اصلاح نقاط حادثه ساز، بهسازی و تعریض جاده مراغه - هشترود و راه‌های روستایی خبر داد.

شریفی گفت: طرح تعریض و چهار خطه کردن پنج کیلومتر ابتدایی محور مراغه -هشترود با هدف اصلاح و حذف نقاط حادثه خیز در حال اجرا است.

وی اضافه کرد: طرح شن ریزی، بهسازی و ساخت محور‌های روستایی به طول ۱۰ کیلومتر در این شهرستان اجرا می‌شود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مراغه گفت: از ابتدای امسال تاکنون طرح‌های تعریض شانه راه، رگلاژ و رفع افتادگی راه‌ها به طول ۲۵ کیلومتر در محور‌های اصلی و ۴۰ کیلومتر از محور‌های اولویت دار روستایی اجرا شده است.

شریفی افزود: آزادسازی حریم راه‌ها و لکه‌گیری همه محور‌های حوزه استحفاظی به صورت مستمر با استفاده از ۲۶۰ تن آسفالت گرم و ۳۱۰ تن آسفالت سرد اجرا شده است.

وی تسطیح و رگلاژ راه‌های روستایی شنی به طول ۱۱۰ کیلومتر، نصب و تعمیرات گاردریل و حفاظ‌های فلزی به طول ۸۰۰ متر را از دیگر اقدامات انجام شده عنوان کرد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مراغه گفت: نصب و تعمیر سه دستگاه چراغ چشمک زن سولار در نقاط حادثه خیز از فعالیت راهداران این اداره در مقطع زمانی سه ماهه بود.

وی اضافه کرد: کنترل و بازدید‌های مستمر از ناوگان حمل و نقل باری و مسافری و رصد عملکرد شرکت‌های باری از جمله نقش‌های نظارتی است که انجام گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار